TNT werkt logistiek samen met Schooljudo
- Sponsoring
- 1 dec 2016 @ 01:01
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MVOMaatschappijActivatieSport
- 1 dec 2016 @ 01:01
- Redactie Sponsoring
TNT gaat logistieke oplossingen leveren voor Schooljudo, het grootste opvoedkundige beweegprogramma voor kinderen in Nederland. Dit najaar start de samenwerking waarbij TNT haar ervaring en deskundigheid inzet om de logistiek van Schooljudo professioneel te ondersteunen.
Schooljudo is een snel groeiende organisatie. Door judo in te zetten als middel wordt er in zes weken spelenderwijs hard gewerkt aan de motorische en sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen. Zeven waarden staan tijdens het programma centraal: respect, samenwerken, vertrouwen, discipline, beheersing, weerbaarheid en heel veel plezier. In schooljaar 2015/2016 was Schooljudo actief op 372 basisscholen en deden ruim 32.000 kinderen mee.
Ruben Houkes, voormalig wereldkampioen judo en initiatiefnemer: 'Schooljudo groeit heel hard en logistiek werd het een steeds grotere klus. Denk daarbij aan het vervoer van matten, judopakken en ander materiaal naar scholen door heel Nederland. TNT is de perfecte partij om ons te helpen de logistiek te professionaliseren en daarmee de groei van Schooljudo verder te ondersteunen. Met als doel deelname van 100.000 kinderen per jaar.'
'Veiligheid en gezondheid verbonden'
Voor TNT past de samenwerking naadloos bij de cultuur en strategie van het bedrijf. Vice-president Erik Uljee: 'Wij geloven in de kracht van mensen, in samenwerken. Betrouwbaarheid, veiligheid en weerbaarheid staan bij ons voorop en die waarden kun je een op een vertalen naar Schooljudo. Mensen staan centraal bij ons: de klanten maar ook onze eigen mensen. Veiligheid en gezondheid zijn daar direct mee verbonden. We zijn er trots op om onze kennis en expertise in logistiek in te zetten om bij te dragen aan Schooljudo.'
Samenwerken, mensen verbinden en ontwikkelen, en kansen benutten… dat is de basis van waaruit zowel TNT als Schooljudo werken. Samen zetten de bedrijven die waarden in om schoolkinderen in Nederland een leerzame ervaring mee te geven. Een ervaring waar ze de rest van hun leven profijt van hebben.
Naast TNT heeft Schooljudo ook zorgverzekeraar Zilveren Kruis en IT-specialist Infotheek als partner. De sponsorcase tussen Zilveren Kruis en Schooljudo was recent nog genomineerd voor een SponsorRing.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers