Top 100 adverteerders

19 Top-100 adverteerders We kunnen ademhalen. De totale bruto mediabestedingen over 2013 nemen volgens Nielsen ruim 1 procent toe ten opzichte van de gemeten bestedingen in 2012. Het lichte herstel is te danken aan branches als voeding, toerisme en telecom.

38 Zorgmarketing Marktwerking zorgt ervoor dat zorgaanbieders zich meer en meer moeten profi leren om zich positief te onderscheiden van de concurrentie. Met daarbij een grote belangstelling vanuit de samenleving. Waarmee moeten zorgmarketeers rekening houden?

EN VERDER

06 Skybox Mark van der Heijden nieuwe hoofdredacteur SponsorTribune
12 Marketing Analyse Hoe zal de advertentiemarkt zich in 2014 ontwikkelen? Watertrappelen of kansen pakken.
14 De Praktijk Founders Carbon Network
16 De Praktijk Ditzo
35 Magazine als Merk Elle
36 De Ontwikkeling De tijd van het EN-denken...
44 Insights & Trends Bezit is uit, delen is in
46 Out & Play B2B Marketing Forum 2014
47 Trends in duurzaamheid
48 MediaTribune
49 Marketing Science Meer effect van het gratis cadeau
50 RSVP Coolste Baan van Nederland

OVER 2 WEKEN*

11 maart - B2B-marketing
B2B-marketeers focussen zich steeds meer op strategieën om leads te creëren, te onderhouden en te scoren. Nieuwe tools, technologieën en tactieken veranderen deze manier van zakendoen. CMO Mauricio Adade van DSM (foto) geeft een inkijkje in de B2B-aanpak van deze chemiereus. Ook spraken we met Laura Patterson, die bekend staat om haar no-nonsense benadering in het bewijzen en verbeteren van de waarde van B2B-marketing. Wie nog meer wil weten: kom naar het B2B Marketing Forum (www.b2bmarketingforum.nl) op 13 maart.

*Onder voorbehoud
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken