Bert Ponsen, contentmanager MarketingTribune en hoofdredacteur RetailActueel, plots overleden
- Algemeen
- 23 sep 2013 @ 13:06
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 23 sep 2013 @ 13:06
- Redactie MarketingTribune
Met grote verslagenheid meld ik, mede namens de redactie van MarketingTribune, dat Bert Ponsen afgelopen zaterdag 21 september plotseling is overleden.
Bert Ponsen was onze contentmanager voor het platform Food en Retail op onze nieuwe website. We kunnen het bericht nog nauwelijks bevatten. In Bert verliezen we een gewaardeerde collega en mediaondernemer die heel veel ideeën kon omzetten naar resultaten. We wensen zijn dochter Robyn en al zijn dierbaren veel kracht en sterkte de komende tijd.
Sjaak Hoogkamer
Hoofdredacteur MarketingTribune
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De gedragsladder van Interpolis geeft maatwerk
- Nielsen Consumer Outlook 2026: zes insights voor marketeers
- Paulien Cornelisse wint NS Publieksprijs 2025
- KPN wint wereldtitel met PR-campagne ‘Stukje van mij’
- AMMA’s 2026: inzenders krijgen meer tijd en duidelijkheid
- [onderzoek] Nederlanders willen 2025 afsluiten met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

