Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025

Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
  • Bureaus
  • 11 nov 2025 @ 16:33
  • Link
  • Imke Walenberg
    Imke Walenberg

    Hoofdredacteur Online
    MarketingTribune
  • Geen tag

Neople is dit jaar door het publiek uitgeroepen tot winnaar van de Rising Star Audience Award binnen de Deloitte Technology Fast 50 2025. De prijs beloont de meest veelbelovende jonge techbedrijven van Nederland en wordt volledig bepaald door publieksstemmen.

De scale-up ontwikkelt digitale collega’s: AI-assistenten die teams zelf kunnen trainen met hun eigen kennis, processen en tone of voice. Daarmee wil Neople AI toegankelijk maken voor iedereen in de organisatie, niet alleen voor engineers of dataspecialisten. De digitale collega’s ondersteunen dagelijkse werkzaamheden, passen zich aan aan het merk en sluiten aan op bestaande workflows.

Bedrijven zijn klaar voor AI

Volgens Neople toont de publieksprijs dat bedrijven klaar zijn voor AI die de samenwerking versterkt en werk leuker en efficiënter maakt. Binnen de Deloitte Technology Fast 50 past het bedrijf in de groeiende groep Nederlandse innovators die technologie inzetten om werkprocessen inclusiever en gebruiksvriendelijker te maken.

In 2026 breidt Neople zijn platform verder uit, zodat organisaties nog eenvoudiger zelf AI-collega’s kunnen bouwen en trainen.

Imke Walenberg

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken