Marianne Aalders nieuwe communicatiemanager Madurodam

8aug 201710:04
  • Algemeen
  • 8458 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonenPersonalia

nieuws Marianne Aalders is de nieuwe PR- en communicatiemanager van Madurodam. In haar functie is Aalders verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de binnen- en buitenlandse PR- en mediastrategie van het succesvolle Haagse themapark. Ook is zij het vaste aanspreekpunt voor bloggers, online influencers en samenwerkingspartners uit de toeristische sector en de travelbranche.

Belangrijke aandachtsgebieden voor de komende jaren zijn onder meer de reeds ingezette transformatie van Madurodam naar themapark over de grote verhalen van Nederland, en de toekomstige uitbreiding.

Eerder was Aalders werkzaam als senior PR-consultant bij het Amsterdamse bureau Creative Venue PR. Ze werkte in teamverband onder meer voor opdrachtgevers als bol.com, Ohra, Hak en LeasePlan. Aalders begon haar carrière als adviseur bij het Reputation Institute onder leiding van prof.dr. Cees van Riel. Ze studeerde Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam, met als specialisatie corporate communicatie en reputatiemanagement.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners