Heineken sponsort Rijksmuseum
- Food-en-retail
- 21 jan 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MerkenMarketingSponsoring
- 21 jan 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Heineken is voor een periode van drie jaar nieuwe sponsor van het Rijksmuseum. Het biermerk wordt preferred supplier. De officiële opening van het museum vindt plaats op 13 april.
Het museum krijgt in april een Groot Café in het entreegebied (Atrium) en vanaf volgend jaar een restaurant en nog een café in de Philipsvleugel. In totaal gaat het om 500 zitplaatsen. In de tuin komt een terras met ongeveer 100 zitplaatsen. Gedurende 365 dagen per jaar zal ook hier Heineken-bier worden geschonken aan de verwachte 2 miljoen jaarlijkse bezoekers van het museum.
René Hooft Graafland, Lid van de Raad van Bestuur/cfo van Heineken: 'Het Rijksmuseum en Heineken zijn wereldwijd twee van Nederlands bekendste en meest geliefde merken. De heropening van het Rijksmuseum in april en het 140-jarig bestaan van het Heineken-merk in 2013 vormen een mooie aanleiding om deze twee Nederlandse iconen nu samen te laten werken.'
Andere sponsors van het Rijksmuseum zijn onder meer: AkzoNobel, Baker & McKenzie, JT International Company en Pon Holdings. Philips is Founder, hoofdsponsors zijn ING, de BankGiro Loterij en KPN.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
- Praxis introduceert AI-hulp in app... 30-06-2025
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov... 30-06-2025
- Guillaume Motte (Sephora) trapt NRF... 30-06-2025
- Kassabon in supermarkt informeert... 27-06-2025
- Rivièra Maison tot verrassing... 26-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation