Telefoonhoesje.nl brengt webshop naar winkelstraat
- Food-en-retail
- 26 sep 2013 @ 09:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenIntroductieMultichannel
- 26 sep 2013 @ 09:02
- Redactie Food en Retail
Op 5 oktober opent de webshop Telefoonhoesje.nl haar eerste fysieke winkel. Op de Salmstraat 17 in Geleen worden de voordelen van online winkelen samengevoegd met die van het winkelen in de winkelstraat.
Online winkelen is de afgelopen jaren ontzettend populair geworden. De gezelligheid van de winkelstraat vind je achter je computer echter niet terug. Ook het aanraken en direct meenemen van je aankoop is iets wat online niet mogelijk is.
Met het nieuwe concept van Telefoonhoesje.nl is het enorme aanbod van internet straks ook in de winkelstraat terug te vinden. Het volledige assortiment van ruim 10.000 telefoonhoesjes in een winkel onderbrengen is volgens eigenaar Bjorn Vriesema onmogelijk: “Slechts een gedeelte van de hoesjes zal zoals in een traditionele winkel geëtaleerd worden. Alle overige hoesjes die niet in de winkel liggen, maar wel direct uit het magazijn leverbaar zijn, kunnen met touchscreen informatieschermen worden opgevraagd.”
Op 5 oktober om 12:00 uur is de feestelijke opening. Het winkelend publiek wordt bij aankoop van een telefoonhoesje getrakteerd op een leuke goody bag met een waarde van ruim 30 euro. Tijdens de opening worden opnames gemaakt door het RTL programma Lifestyle Xperience. Deze nieuwe ontwikkeling waarbij een webshop de winkelstraat opzoekt wordt een item van het RTL programma.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij): 'Sterke merken durven keuzes...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




