'Geile' viral van Duitse retailer Edeka
- Food-en-retail
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ReclameWinkelen
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Redactie Food en Retail
De Duitse retailer Edeka scoort momenteel een virale hit met de videofilm 'Supergeil'. Geil betekent in het Duits zoveel als 'vet', of 'gaaf'. In beeld zie je langbenige dames in supermarkpakjes, deze oudere man wiens artiestennaam Friedrich Liechtenstein is (foto), verschillende supermarktartikelen uit de Edeka en hoor je suggestieve teksten. De viral van Edeka is inmiddels ruim drie miljoen keer is bekeken en als u hieronder klikt komt er nog eentje bij. Pas op: bevat expliciete beelden!
Gelukkig reist de film gratis over internet, want uitzending inkopen voor 3.16 minuten zou wat aan de prijs zijn. 'Supersexy reclame van doorgaans wat duffe duitse supermarkt #Edeka: 'Supergeil', fantastisch! Kan NL wat van leren! ', verwoordt Niels Meijerink de stemming op YouTube. Liechtenstein had eerder zelf een hitje met een gelijknamig nummer. De Edeka-Gruppe (officiële schrijfwijze: EDEKA) is sinds 2005 na de overname van de Duitse vestiging van de supermarktketen Spar het grootste netwerk van supermarkten in de Duitse Bondsrepubliek. Partner van de Edeka-Gruppe zijn coöperaties, die zich als zelfstandige handelaren aangesloten hebben. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft favoriet bij elke generatie
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Retailmedia: La Place lanceert app met loyaliteitsprogramma...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Waarom chocolade met Pasen meer is dan een zoete verleiding
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren... 25-04-2025
- Albert Heijn introduceert vernieuwd... 25-04-2025
- [marketeer 223] Sophia Tienstra -... 25-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management