'Geile' viral van Duitse retailer Edeka
- Food-en-retail
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ReclameWinkelen
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Redactie Food en Retail
De Duitse retailer Edeka scoort momenteel een virale hit met de videofilm 'Supergeil'. Geil betekent in het Duits zoveel als 'vet', of 'gaaf'. In beeld zie je langbenige dames in supermarkpakjes, deze oudere man wiens artiestennaam Friedrich Liechtenstein is (foto), verschillende supermarktartikelen uit de Edeka en hoor je suggestieve teksten. De viral van Edeka is inmiddels ruim drie miljoen keer is bekeken en als u hieronder klikt komt er nog eentje bij. Pas op: bevat expliciete beelden!
Gelukkig reist de film gratis over internet, want uitzending inkopen voor 3.16 minuten zou wat aan de prijs zijn. 'Supersexy reclame van doorgaans wat duffe duitse supermarkt #Edeka: 'Supergeil', fantastisch! Kan NL wat van leren! ', verwoordt Niels Meijerink de stemming op YouTube. Liechtenstein had eerder zelf een hitje met een gelijknamig nummer. De Edeka-Gruppe (officiële schrijfwijze: EDEKA) is sinds 2005 na de overname van de Duitse vestiging van de supermarktketen Spar het grootste netwerk van supermarkten in de Duitse Bondsrepubliek. Partner van de Edeka-Gruppe zijn coöperaties, die zich als zelfstandige handelaren aangesloten hebben. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- JDE Peet's (Douwe Egberts) verkocht aan Keurig Dr Pepper
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- Jägermeister laat activatie werken via geheime deur
- Runnersworld start circulair concept: 22.000 schoenen verwerkt...
- Unilever lanceert Koreaans geinspireerd noodlemerk Namdong
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Horroriconen komen samen op Fanta... 05-09-2025
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers... 05-09-2025
- Albert Heijn kiest Jeroen van... 04-09-2025
- De Koffiejongens benoemt Masha... 04-09-2025
- Jon Kirwan van Vinted: 'Ik geloof in... 04-09-2025
- Betaalbare diamant centraal in... 02-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers