'Geile' viral van Duitse retailer Edeka
- Food-en-retail
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ReclameWinkelen
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Redactie Food en Retail
De Duitse retailer Edeka scoort momenteel een virale hit met de videofilm 'Supergeil'. Geil betekent in het Duits zoveel als 'vet', of 'gaaf'. In beeld zie je langbenige dames in supermarkpakjes, deze oudere man wiens artiestennaam Friedrich Liechtenstein is (foto), verschillende supermarktartikelen uit de Edeka en hoor je suggestieve teksten. De viral van Edeka is inmiddels ruim drie miljoen keer is bekeken en als u hieronder klikt komt er nog eentje bij. Pas op: bevat expliciete beelden!
Gelukkig reist de film gratis over internet, want uitzending inkopen voor 3.16 minuten zou wat aan de prijs zijn. 'Supersexy reclame van doorgaans wat duffe duitse supermarkt #Edeka: 'Supergeil', fantastisch! Kan NL wat van leren! ', verwoordt Niels Meijerink de stemming op YouTube. Liechtenstein had eerder zelf een hitje met een gelijknamig nummer. De Edeka-Gruppe (officiële schrijfwijze: EDEKA) is sinds 2005 na de overname van de Duitse vestiging van de supermarktketen Spar het grootste netwerk van supermarkten in de Duitse Bondsrepubliek. Partner van de Edeka-Gruppe zijn coöperaties, die zich als zelfstandige handelaren aangesloten hebben. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




