'Geile' viral van Duitse retailer Edeka
- Food-en-retail
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ReclameWinkelen
- 26 feb 2014 @ 19:02
- Redactie Food en Retail
De Duitse retailer Edeka scoort momenteel een virale hit met de videofilm 'Supergeil'. Geil betekent in het Duits zoveel als 'vet', of 'gaaf'. In beeld zie je langbenige dames in supermarkpakjes, deze oudere man wiens artiestennaam Friedrich Liechtenstein is (foto), verschillende supermarktartikelen uit de Edeka en hoor je suggestieve teksten. De viral van Edeka is inmiddels ruim drie miljoen keer is bekeken en als u hieronder klikt komt er nog eentje bij. Pas op: bevat expliciete beelden!
Gelukkig reist de film gratis over internet, want uitzending inkopen voor 3.16 minuten zou wat aan de prijs zijn. 'Supersexy reclame van doorgaans wat duffe duitse supermarkt #Edeka: 'Supergeil', fantastisch! Kan NL wat van leren! ', verwoordt Niels Meijerink de stemming op YouTube. Liechtenstein had eerder zelf een hitje met een gelijknamig nummer. De Edeka-Gruppe (officiële schrijfwijze: EDEKA) is sinds 2005 na de overname van de Duitse vestiging van de supermarktketen Spar het grootste netwerk van supermarkten in de Duitse Bondsrepubliek. Partner van de Edeka-Gruppe zijn coöperaties, die zich als zelfstandige handelaren aangesloten hebben. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in Dom Pérignon Society
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
- Heineken daagt voice note-cultuur uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




