Jumbo verzacht reizigersleed in vieze NS-treinen

  • Food-en-retail
  • 2 mei 2014 @ 14:29
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRWinkelen

Om het reizigersleed van de vieze treinen – als gevolg van de schoonmakersstaking – enigszins te verzachten, boden medewerkers van Jumbo vanochtend een helpende hand aan de treinreizigers. Zij deelden allesreinigerdoekjes uit op het drukbezochte Utrecht Centraal station. Met dit kleine gebaar konden reizigers alsnog hygiënisch hun treinreis vervolgen. Guerilla-marketing onder het mom van 'Dag vieze trein, hallo doekjes', meldt de retailer.

'Jumbo biedt haar klanten graag een helpende hand. Met deze actie – door een klein gebaar te maken - wil Jumbo laten zien dat service hoog in het vaandel staat. Bovendien zijn de Jumbo allesreinigerdoekjes onlangs door de Consumentenbond als beste getest en uitgeroepen tot beste koop', aldus Jumbo. En kijk, zo heeft het merk ook platform Food&Retail op sympathieke manier en via gratis publiciteit gehaald. Open doekje voor Jumbo. (PvWK)



 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken