Boursin komt met Cheesy Love Notes voor Valentijn
- Food-en-retail
- 12 feb 2015 @ 11:46
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ActivatieFood
- 12 feb 2015 @ 11:46
- Redactie Food en Retail
‘Voulez vous Boursin avec moi’, ‘You’re bieslooking good!’ en ‘I like you sjalot’ een greep uit de tientallen Cheesy Love Notes van Boursin die je deze week in de aanloop naar Valentijnsdag online en offline kan tegenkomen. 'Boursin grijpt Valentijnsdag aan om eens lekker cheesy te zijn. Op een ludieke manier wil Boursin de consument erop wijzen dat er een oplossing is voor die momenten dat je wél samen van Boursin wilt genieten, maar liever geen knoflook eet. Daarvoor is er namelijk Boursin Sjalot en Bieslook, een variant zonder knoflook. Ideaal voor Valentijnsdag', stellen de kaasmakers.
Via bureau Brandfighters werd er een 'concept pitch' uitgezet om de Valentijnsactie te verwezenlijken. Vijf creatieven gingen aan de slag om een ludieke activatie campagne te verzinnen. 'De humoristische en gevatte quotes van fighter Eric San Giorgi waren spot on en het concept werd bekroond tot winnaar. Samen met Superhero Cheesecake en OMD is de campagne ontwikkeld', vertelt Josine Pelleboer namens Brandfighters.
Momenteel loopt een grootschalige online campagne waarbij je via www.cheesylovenotes.nl een eigen love note kunt versturen. Laat je verrassen door de meest cheesy quote via een generator, kies je eigen achtergrond en verstuur je note al dan niet anoniem. Je maakt ook nog kans op een romantisch diner voor twee. Pelleboer: 'Kortom of je nou van Valentijnsdag houdt of niet… met Boursin wordt het dit jaar in ieder geval Cheesy Love!' (PvWK)
Credits:
Opdrachtgever: Boursin (Martijn Sonneveldt – marketing manager en Eelke Smit – senior brand manager Boursin)
Bureau: Brandfighters
Concept creatie: Eric San Giorgi
Digitaal Productie: Superhero Cheesecake
Media: OMD
Middelen: Online, social, blogs en kaarten
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Superhero Cheesecake
- kaas
- Brandfighters
- OMD
- online
- Boursin
- Eric San Giorgi
- kaart
- brand manager
- Eelke Smit
- Valentijn
- Martijn Sonneveldt
- marketing manager
- actie
- Frans
- Da's pas fijn
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




