Mystery Review is partner voor de komende Misset Horeca Top 100

  • Food-en-retail
  • 9 mrt 2015 @ 15:47
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Verkoop

Mystery Review verzorgt in 2015 alle mystery visits voor de vier Top 100’s die Misset Horeca organiseert. Het gezamenlijk doel van deze vakwedstrijden is uitblinkers in hun vakgebied belonen en anderen aanmoedigen nóg beter te worden. De Top 100’s zijn vooral bedoeld om de branche naar een hoger level te tillen. Het draait om klantbeleving en niet om omzet.

Om de beleving op de juiste manier te onderzoeken zet Mystery Review voor iedere Top 100 uitsluitend getrainde mystery guests in die passen binnen de doelgroep van de deelnemende horecabedrijven.


Carlo van den Berg, commercieel directeur Mystery Review: ‘we zijn ontzettend trots dat Misset Horeca heeft gekozen voor een samenwerking met Mystery Review. Ons bedrijf is al 10 jaar gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek, gericht op het in kaart brengen van gastbeleving. Als gast wil je dat de medewerker je vriendelijk groet, dat je die welgemeende glimlach krijgt en dat er aandacht aan je wordt geschonken. Of nog een stap verder, dat je verwachtingen worden overtroffen. Dit bepaalt of je als klant terugkomt. Houding en gedrag zijn hierbij belangrijke aandachtspunten. Betrokken medewerkers verbinden zich aan de organisatie, zijn trots op hun werk en hebben plezier in wat zij doen. En dat ervaart een klant.’

Belevingsexpert
Sharon Idink, eventmanager Misset Horeca: ‘Mystery Review werkt uitsluitend met mystery guests die de gastbeleving op de juiste manier weergeven én affiniteit hebben met horeca. De gedetailleerde aanpak waarmee de mystery guest onderzoeken worden uitgevoerd kenmerken de kwaliteit’. Alle Top 100 deelnemers ontvangen een uitgebreid onderzoeksrapport inclusief benchmark. Samen met hun medewerkers kunnen ze direct aan de slag met de verbeterpunten om een optimale klantbeleving neer te zetten. Mystery Review zegt als belevingsexpert medewerkers te enthousiasmeren en hen op inspirerende wijze bewust te maken van hun eigen houding en gedrag. 'Mystery Review adviseert graag over belevingsonderzoeken.'





Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken