Mystery Review is partner voor de komende Misset Horeca Top 100
- Food-en-retail
- 9 mrt 2015 @ 15:47
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Verkoop
- 9 mrt 2015 @ 15:47
- Redactie Food en Retail
Mystery Review verzorgt in 2015 alle mystery visits voor de vier Top 100’s die Misset Horeca organiseert. Het gezamenlijk doel van deze vakwedstrijden is uitblinkers in hun vakgebied belonen en anderen aanmoedigen nóg beter te worden. De Top 100’s zijn vooral bedoeld om de branche naar een hoger level te tillen. Het draait om klantbeleving en niet om omzet.
Om de beleving op de juiste manier te onderzoeken zet Mystery Review voor iedere Top 100 uitsluitend getrainde mystery guests in die passen binnen de doelgroep van de deelnemende horecabedrijven.
Carlo van den Berg, commercieel directeur Mystery Review: ‘we zijn ontzettend trots dat Misset Horeca heeft gekozen voor een samenwerking met Mystery Review. Ons bedrijf is al 10 jaar gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek, gericht op het in kaart brengen van gastbeleving. Als gast wil je dat de medewerker je vriendelijk groet, dat je die welgemeende glimlach krijgt en dat er aandacht aan je wordt geschonken. Of nog een stap verder, dat je verwachtingen worden overtroffen. Dit bepaalt of je als klant terugkomt. Houding en gedrag zijn hierbij belangrijke aandachtspunten. Betrokken medewerkers verbinden zich aan de organisatie, zijn trots op hun werk en hebben plezier in wat zij doen. En dat ervaart een klant.’
Belevingsexpert
Sharon Idink, eventmanager Misset Horeca: ‘Mystery Review werkt uitsluitend met mystery guests die de gastbeleving op de juiste manier weergeven én affiniteit hebben met horeca. De gedetailleerde aanpak waarmee de mystery guest onderzoeken worden uitgevoerd kenmerken de kwaliteit’. Alle Top 100 deelnemers ontvangen een uitgebreid onderzoeksrapport inclusief benchmark. Samen met hun medewerkers kunnen ze direct aan de slag met de verbeterpunten om een optimale klantbeleving neer te zetten. Mystery Review zegt als belevingsexpert medewerkers te enthousiasmeren en hen op inspirerende wijze bewust te maken van hun eigen houding en gedrag. 'Mystery Review adviseert graag over belevingsonderzoeken.'
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- beleving
- Mystery Review
- anoniem
- getraind
- Top 100 Misset Horeca
- vakgebied
- kwaliteit
- oordeel
- vakwedstrijd
- retail
- vermomd
- prijs
- verrassingsbezoek
- detective
- mystery visits
- klantenservice
- mysterie shopper
- onderzoek
- Top 100
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management