AntiChic maakt weer een statement

  • Food-en-retail
  • 30 jul 2015 @ 14:45
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ProductdesignWinkelen

Mannen vragen zich vast wel eens af hoe een vrouw zulke tegenstrijdige kanten kan hebben. We kunnen de ene dag hyper elegant zijn, de volgende dag superstoer. We zijn professioneel, dan weer flirterig. Maar is dit nu niet precies wat ons zo onweerstaanbaar maakt, vraagt kledingmerk AntiChic zich af.

Luxe statement brand voor accessoires, AntiChic, omarmt die schijnbare tegenstellingen vol overgave. Today you’re anti, tomorrow you’re chic. De nieuwe 'Double' tassen laten zien dat het mogelijk is om twee uiteenlopende kanten op hetzelfde moment bij je te dragen. Met een tas die past bij elke gelegenheid en bij elke stemming. Zonder compromissen te sluiten.

Day & night
AntiChic zegt als geen ander te snappen dat een vrouw overdag hard kan werken, maar dan wel 's avonds op een feestje haar haar wil losgooien. Daarom heeft de 'Double' tassenlijn letterlijk twee verschillende zijdes. De ene kant van de tas - zwart met een slangenprint - heeft een elegante touch en is stijlvol door eenvoud. De andere kant van de tas straalt volgens de ontwerper pure glitter en glamour uit en is verkrijgbaar in twee verschillende, uitdagende kleuren: metallic groen en een zilveren roggenprint, die zich aanpast aan de kleur van je kleding. Daarnaast kun je de draagwijze aanpassen aan de situatie of het moment van de dag. Uiteraard kunnen de tasjes elegant over een schouder of praktisch schuin als je gaat shoppen. Maar wat denk je van rond je middel? Of verander de 'DoubleDuty' tas in een clutch, maar dan wel met een sexy bracelet, die je - net als de tas zelf - in twee kleuren om je pols kunt dragen. Maar hoe je de tas ook draagt - ingetogen of uitgesproken - een kleine, sexy knipoog blijft te zien: de stijlvolle strik van AntiChic. Hier meer productshots van de collectie.

Het gezicht achter deze 'fashion musthaves' is Charlotte Varossieau. Een aantal jaar geleden startte zij AntiChic, maakte vervolgens uitstapjes als designer voor merken als Frieda&Freddies, maar besloot dit jaar weer onder AntiChic met een eigen zelf ontworpen lijn tassen te komen. Charlotte vertelt: 'de visie achter AntiChic is simpel, ik wil dat vrouwen zich op verschillende manier kunnen uiten en niet gebonden zijn aan één look. Met mijn tassen hebben zij de touwtjes in handen. Letterlijk. Je draagt de tas naar hoe jij je voelt en kunt dit aanpassen wanneer je maar wilt.'


Foto: detail AntiChic-tas







Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken