AntiChic maakt weer een statement
- Food-en-retail
- 30 jul 2015 @ 14:45
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ProductdesignWinkelen
- 30 jul 2015 @ 14:45
- Redactie Food en Retail
Mannen vragen zich vast wel eens af hoe een vrouw zulke tegenstrijdige kanten kan hebben. We kunnen de ene dag hyper elegant zijn, de volgende dag superstoer. We zijn professioneel, dan weer flirterig. Maar is dit nu niet precies wat ons zo onweerstaanbaar maakt, vraagt kledingmerk AntiChic zich af.
Luxe statement brand voor accessoires, AntiChic, omarmt die schijnbare tegenstellingen vol overgave. Today you’re anti, tomorrow you’re chic. De nieuwe 'Double' tassen laten zien dat het mogelijk is om twee uiteenlopende kanten op hetzelfde moment bij je te dragen. Met een tas die past bij elke gelegenheid en bij elke stemming. Zonder compromissen te sluiten.
Day & night
AntiChic zegt als geen ander te snappen dat een vrouw overdag hard kan werken, maar dan wel 's avonds op een feestje haar haar wil losgooien. Daarom heeft de 'Double' tassenlijn letterlijk twee verschillende zijdes. De ene kant van de tas - zwart met een slangenprint - heeft een elegante touch en is stijlvol door eenvoud. De andere kant van de tas straalt volgens de ontwerper pure glitter en glamour uit en is verkrijgbaar in twee verschillende, uitdagende kleuren: metallic groen en een zilveren roggenprint, die zich aanpast aan de kleur van je kleding. Daarnaast kun je de draagwijze aanpassen aan de situatie of het moment van de dag. Uiteraard kunnen de tasjes elegant over een schouder of praktisch schuin als je gaat shoppen. Maar wat denk je van rond je middel? Of verander de 'DoubleDuty' tas in een clutch, maar dan wel met een sexy bracelet, die je - net als de tas zelf - in twee kleuren om je pols kunt dragen. Maar hoe je de tas ook draagt - ingetogen of uitgesproken - een kleine, sexy knipoog blijft te zien: de stijlvolle strik van AntiChic. Hier meer productshots van de collectie.
Het gezicht achter deze 'fashion musthaves' is Charlotte Varossieau. Een aantal jaar geleden startte zij AntiChic, maakte vervolgens uitstapjes als designer voor merken als Frieda&Freddies, maar besloot dit jaar weer onder AntiChic met een eigen zelf ontworpen lijn tassen te komen. Charlotte vertelt: 'de visie achter AntiChic is simpel, ik wil dat vrouwen zich op verschillende manier kunnen uiten en niet gebonden zijn aan één look. Met mijn tassen hebben zij de touwtjes in handen. Letterlijk. Je draagt de tas naar hoe jij je voelt en kunt dit aanpassen wanneer je maar wilt.'
Foto: detail AntiChic-tas
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- SuperRebel.com
- Charlotte Varossieau
- uitstapje
- zelf
- zakenvrouw
- praktisch
- design
- merk
- tas
- designer
- dubbelzijdig
- AntiChic
- strak
- musthaves
- fashion
- ontwerpen
- Frieda&Freddies
- clutch
- simpel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing