Old Amsterdam introduceert de Old Burger
- Food-en-retail
- 9 jul 2015 @ 12:30
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodIntroductie
- 9 jul 2015 @ 12:30
- Redactie Food en Retail
Iedereen kent Old Amsterdam als de oude kaas voor op brood of als blokje bij de borrel. Maar er zijn veel meer manieren om met Old Amsterdam een gerecht lekkerder te maken, denkt de kaasmaker. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van Old Amsterdam. Dit resulteert in de introductie van de ‘Old Burger’, een sappige burger met daarop een dikke plak Old Amsterdam tussen twee stukken stoer brood. De nieuwe campagne is bedacht en ontwikkeld door reclamebureau Etcetera.
De Old Burger-campagne van Old Amsterdam kent een 360-gradenbenadering, waarin zowel TV, events, online, retail als social/PR worden ingezet. In de nieuwe commercial (zie onder) van Old Amsterdam maakt Nederland kennis met de Old Burger. Omdat in de Old Burger-campagne alles draait om smaak, maakt de Old Burger deze zomer een tour langs verschillende (food)festivals, meldt de producent. 'Op deze manier krijgt heel Nederland de kans om de burger te proeven. Voor wie de Old Burger daarna nog een keer zelf wil maken, deelt Old Amsterdam het originele recept, inclusief een speciale ‘Making of’-video, om de burger ook thuis te kunnen maken.'
Old Amsterdam heeft ook verschillende foodbloggers uitgedaagd om de Old Burger te maken. Tevens zullen er deze zomer – tijdelijk – speciale burger slices verkrijgbaar zijn in verschillende supermarkten. De nieuwe commercial, het Old Burger-recept, de ‘Making of’, de ‘Making of’ van de ‘Making of’ en de agenda van de festivaltour zijn te vinden op de speciale Old Burger-website. (PvWK)
Credits:
Bureau: Etcetera
Opdrachtgever: Old Amsterdam
Creatie: Maarten Reynen, Michiel Otting, Ben Imhoff (CD)
Account: Netteke Bak, Anouk Muijsson
Producer bureau: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Tobias Pekelharing
Producer: Collin Maas, Sanne Rosinga
Camera (DOP: Jo Vermaerke
Postproductie: De Grot
Editor: Teun Rietveld
Geluidsstudio: Earforce
Sounddesign: Earforce
Verantwoordelijk bij klant: Bregtje van Aalten, Marjolijn Maas, Chantal Nomden
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Old Amsterdam
- Jo Vermaerke
- Tobias Pekelharing
- De Grot
- Ben Imhoff
- hamburger
- bureau
- Michiel Otting
- Holy Fools
- Teun Rietveld
- Sanne Rosinga
- Netteke Bak
- Maarten Reynen
- Etcetera
- Old Burger
- Collin Maas
- Anouk Muijsson
- innovatie
- Marieke Prette
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management