Mathijs Maaltijdbox komt met Familiebox
- Food-en-retail
- 21 aug 2015 @ 11:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingInnovatieFood
- 21 aug 2015 @ 11:15
- Redactie Food en Retail
Culinair BN-er Mathijs Vrieze start met Mathijs Maaltijdbox op maandag 24 augustus 2015 een landelijke tv-campagne om zijn nieuwste Maaltijdbox ‘de Familiebox’ te introduceren. Met deze introductie wil Mathijs Maaltijdbox een unieke positie claimen in de markt van maaltijdboxen en zich positioneren naast HelloFresh en andere aanbieders. Het boxtoernooi (zie ook MT14/'15 die dinsdag 25 aug verschijnt) krijgt er weer een deelnemer bij.
‘Dit is toch echt geweldig’, aldus de Nederlandse tv-kok Mathijs Vrieze, ‘sinds de introductie van onze Variatiebox in april krijg ik veel berichten van mensen die naar aanleiding van mijn Maaltijdbox weer geïnspireerd raken om lekker te koken. Vooral families met drukke vaders en moeders hebben behoefte aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe. Het liefst ook nog verantwoord. Dit vraagt om toegankelijke recepten met bijpassende verse producten. Wij hebben daarom als eerste aanbieder van Maaltijdboxen een speciale Familiebox ontwikkeld met recepten en ingrediënten die kinderen lekker vinden en natuurlijk snel op tafel staan. Vaak al binnen 15-20 minuten. We zijn fan van biologisch en puur en zorgen ervoor dat al onze visproducten het Marine Stewardship Council-keurmerk (MSC, red.) hebben. De vissers die werken voor dit keurmerk houden het leven in zee zo veel mogelijk in stand.'
Over Mathijs Maaltijdbox
Mathijs Maaltijdbox is naar eigen zeggen ontstaan uit een echte behoefte. 'We willen weten wat we eten en we willen snel met verse ingrediënten het avondeten op tafel zetten. In 2014 hebben tv-chef Mathijs Vrieze en Streekmolen elkaar hierin gevonden en zijn verder gegaan onder de naam Mathijs Maaltijdbox.' Inmiddels zijn er al ruim 300.000 Maaltijden thuisbezorgd. 'Samen lekker eten. Dat is ons motto. Eten verbindt en wij vinden het een eer om daar onze rol in te mogen spelen.'
Over Mathijs Vrieze
Mathijs Vrieze heeft al ruim 500.000 kookboeken verkocht waarin hij zijn recepten bundelde. Als tv-kok zet hij zich in om basisschoolkinderen en hun ouders te helpen met een gezondere leefstijl in het RTL Telekids programma Totally Fit Kidz. Mathijs is een graag geziene gast bij Editie NL en was eerder te bewonderen in programma’s als Eten & Daten, Puur Smaak, 100% NL TV en 4ME.
Mathijs en twee van zijn Maaltijdboxen
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Familiebox
- positie
- markt
- boxoorlog
- Mathijs Vrieze
- PICNIC
- Streekmolen
- nieuw
- gezond
- claim
- Mathijs Maaltijdbox
- introductie
- Maaltijdbox
- HelloFresh
- tv-campagne
- Allerhande Box
- landelijk
- positioneren
- maaltijdboxen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren eenheid met guerrillacampagne...
- Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management