Ron Blaauw opent nieuwe pop up Febo-zaak in PC Hooftstraat - huisstijl van geel naar rood
- Food-en-retail
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Redactie Food en Retail
Amsterdamse banketbakker en snackbarketen Febo opent haar deuren in de Amsterdamse PC Hooftstraat. De vestiging is een pop-up automatiek waar volgens het merk alle voetbalvrouwen en sterren hun kroketten kunnen halen om bij te komen van het shoppen. Febo-fan en sterren-chef Ron Blaauw is verantwoordelijk voor de feestelijke onthulling van de automatiek. Met de opening telt Febo nu 67 vestigingen door heel Nederland. Tegelijkertijd verdwijnt de huisstijlkeur geel.
Dennis de Borst, directeur Febo: 'Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. We maken ze elke dag vers, met Nederlandse ingrediënten. Het was daarom voor ons een logische stap om een vestiging te openen in de duurste winkelstraat van Nederland; de PC Hooftstraat.' Het adres is: PC Hooftstraat 125, tussen Tommy Hilfiger en de Ici Paris.
Kroketten
Vooralsnog worden in de PC Hooftstraat alleen kroketten aangeboden, dit zijn volgens het merk 'de helden van Febo.' Al 75 jaar worden zij elke ochtend vers gerold, volgens het authentieke recept van opa de Borst. De pop-up automatiek is open van 9.00 tot 21.00 uur. De hele dag door worden de verse kroketten geleverd door de Febo-bezorgservice.
Geen Febo-geel meer
De onthulling valt samen met de lancering van de nieuwe huisstijl. Het kenmerkende geel van Febo heeft plaatsgemaakt voor verfijnd wit met een rode rand. 'De nieuwe kleuren geven Febo een luxe uitstraling en sluiten beter aan op de kwaliteit van de producten. Alle vestigingen in Nederland zijn vanaf eind november gehuld in de nieuwe huisstijl, ook de allernieuwste vestiging op de PC', aldus de naar de FErdinand BOlstraat genoemde zaak. Hieronder twee foto's van opining en van de automatiek in actie. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- snack
- luxe merken
- vestiging
- Febo
- ingrediënten
- stunt
- Dennis de Borst
- december
- directeur Febo
- kroket
- voetbalvrouw
- vers
- kwaliteit
- logisch
- Nederlands
- golddiggers
- producten
- hoogwaardig
- Ferdinand Bol
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren eenheid met guerrillacampagne...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management