[infographic] AH noteert ruim 20 procent meer kerstboodschappen online dan vorig jaar

  • Food-en-retail
  • 27 dec 2016 @ 08:57
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Winkelen

Steeds meer klanten kozen ervoor om hun kerstboodschappen online te doen. Rondom de feestdagen bezorgde AH liefst 250.000 kratten met in totaal 6 miljoen producten door heel Nederland. 'Oftewel: 120 kilometer aan kratten! Onze bezorgers konden niet wachten om op pad te gaan om Nederland een onbezorgde Kerst te bezorgen. Alle bezorgmomenten rondom Kerst zaten vorige week al vol', meldt de retailer trots. Albert Heijn heeft de opvallendste feiten en cijfers over online boodschappen doen tijdens de afgelopen feestdagen verzameld in onderstaande infographic.

Niet goed leesbaar? Klik hier. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken