Herintroductie denimmerk Tripper
- Food-en-retail
- 6 apr 2017 @ 09:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWebwinkelKlanten
- 6 apr 2017 @ 09:02
- Redactie Food en Retail
Tripper, één van de eerste Nederlandse jeansmerken, is opnieuw geïntroduceerd in Nederland. Na een afwezigheid van bijna twintig jaar komt het merk opnieuw in de winkels, gesteund door een spraakmakende campagne. De broeken van Tripper maakten in de jaren tachtig furore dankzij hun naar eigen zeggen goede pasvorm voor vrouwen.
In de jaren negentig onderging het merk een naamswijziging naar TRP vanwege expansieplannen maar raakte in vergetelheid. Ondanks de jarenlange afwezigheid is de geholpen merkbekendheid van Tripper nog steeds 24%. Het denimmerk zal in eerste instantie exclusief verkrijgbaar zijn bij Jeans Centre.
De collectie
De jeanscollectie bestaat uit drie verschillende fits in drie verschillende wassingen. Alle jeans modellen zijn super stretchy, comfortabel en hebben een goede recovery. Daarnaast zorgen ze voor ronde vormen op de juiste plekken. Verder bestaat de collectie uit verschillende bijpassende tops, blouses en sweaters om de outfit compleet te maken.
Campagne Stretch Your Horizon
De herlancering van jeans- en fashionmerk Tripper start met de campagne getiteld ‘Stretch your horizon’, met in de hoofdrol drie Nederlandse vrouwen die letterlijk hun grenzen hebben verlegd (zie afbeeldingen, red.). In de bijbehorende persoonlijke gefilmde videoverhalen vertellen zij over hun gevoel van vrijheid en de ontwikkeling die zij hebben meegemaakt. Met deze campagne wil Tripper volgens de marketingafdeling uitdragen dat het merk gelooft in de schoonheid van vrouwelijke vrijheid. Door de ontwikkeling van haar super stretchy jeans en meer figuurlijk: verleg je grenzen en haal het beste uit jezelf. Tripper is geïnspireerd door moderne ondernemende vrouwen die wat van de wereld willen zien en richt zich op de Nederlandse vrouw tussen de 25 en 55 jaar, die een ideale pasvorm willen combineren met een eigentijdse uitstraling. (PvWK)
Beelden uit de nieuwe campagne
Over Tripper
'Tripper is exclusief verkrijgbaar bij Jeans Centre. Jeans Centre breidt met Tripper haar
merkportfolio verder uit. Naast Tripper bestaat de collectie van Jeans Centre uit jeansmerken zoals Garcia Jeans, Rockford Mills en LTB. Jeans Centre heeft honderd winkels en een webshop. Recent opende Jeans Centre een winkel in het Utrechtse Hoog Catharijne en komende zomer gaat de winkel in Den Haag Centrum open.' (bron: Jeans Center)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- vrouwen
- Tripper
- herlancering
- merk
- pasvorm
- verschillend
- furore
- billen
- armen
- collectie
- jeans
- campagne
- spijkerbroek
- naamswijziging
- jaren negentig
- wassingen
- jaren tachtig
- fits
- jeanscollectie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend... 16-05-2025
- Nieuwe Retail Media Commissie... 16-05-2025
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole -... 16-05-2025
- Retail Media Day brengt nieuwe... 15-05-2025
- Gezonde snackmuur verovert Hollandse... 15-05-2025
- Eiwitrijk touchpoint voor de... 15-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management