Matthijs Moeken van Jumbo naar Leen Bakker

  • Food-en-retail
  • 26 okt 2017 @ 13:32
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Personalia

Leen Bakker heeft Matthijs Moeken benoemd tot directeur marketing & formule. Moeken (40) is afkomstig van Jumbo waar hij de functie van CMO bekleedde. Daarvoor was hij in diverse functies werkzaam bij C1000 en Ahold.

Bij Leen Bakker wordt Moeken verantwoordelijk voor het merkbeleid en het blijvend actualiseren van de formule, een cruciale pijler onder de autonome en duurzame groei van Leen Bakker. ‘Leen Bakker is een winkel waar je als klant goede kwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs kan vinden. Je kunt je huis gezelliger maken binnen je eigen mogelijkheden. Een dergelijke propositie spreekt mij als retailer bijzonder aan’, aldus Moeken.

Leen Bakker stelt ook een nieuwe CFO aan: Ernst de Kuiper (52) komt van Kwantum, net als Leen Bakker eigendom van Gilde Equity Management.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken