Matthijs Moeken van Jumbo naar Leen Bakker
- Food-en-retail
- 26 okt 2017 @ 13:32
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 26 okt 2017 @ 13:32
- Redactie MarketingTribune
Leen Bakker heeft Matthijs Moeken benoemd tot directeur marketing & formule. Moeken (40) is afkomstig van Jumbo waar hij de functie van CMO bekleedde. Daarvoor was hij in diverse functies werkzaam bij C1000 en Ahold.
Bij Leen Bakker wordt Moeken verantwoordelijk voor het merkbeleid en het blijvend actualiseren van de formule, een cruciale pijler onder de autonome en duurzame groei van Leen Bakker. ‘Leen Bakker is een winkel waar je als klant goede kwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs kan vinden. Je kunt je huis gezelliger maken binnen je eigen mogelijkheden. Een dergelijke propositie spreekt mij als retailer bijzonder aan’, aldus Moeken.
Leen Bakker stelt ook een nieuwe CFO aan: Ernst de Kuiper (52) komt van Kwantum, net als Leen Bakker eigendom van Gilde Equity Management.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend... 16-05-2025
- Nieuwe Retail Media Commissie... 16-05-2025
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole -... 16-05-2025
- Retail Media Day brengt nieuwe... 15-05-2025
- Gezonde snackmuur verovert Hollandse... 15-05-2025
- Eiwitrijk touchpoint voor de... 15-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management