Voetbal International herlanceert Sport International
- Media
- 10 apr 2015 @ 15:16
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 10 apr 2015 @ 15:16
- Redactie Media
Niet als maandblad maar als sportmedia-label; op die manier blaast Voetbal International het merk Sport International nieuw leven in. De eerste productie onder die vlag wordt De Groene Tourkrant, een speciale uitgave rondom de Tour de France.
Sport International (SI) wordt de tak waarmee Voetbal International zich gaat richten op andere sporten dan alleen voetbal. Het eerste project wordt De Groene Tourkrant, een letterlijk groengekleurde uitgave die in samenwerking met Skoda Nederland wordt gerealiseerd. Skoda immers is de nieuwe sponsor van de groene trui, het puntenklassement in de Tour de France. De Groene Tourkrant wordt vlak voor de start van de Tour de France in een oplage van 150.000 exemplaren huis-aan-huis verspreid in Utrecht en omgeving, en bij de Skoda-dealers in Midden-Nederland. De Tour de France start dit jaar in de Domstad.
Rens Muller, voormalig hoofdredacteur van Veronica Magazine, is als ‘coördinator projects & partnerships’ inhoudelijk en commercieel verantwoordelijk voor het nieuwe sportmedia-label. ‘De kennis en kwaliteit die we vanuit Voetbal International in huis hebben gaan we breder inzetten, en daar waar nodig in huis halen. SI maakt media voor opdrachtgevers en in eigen beheer, en dat voor alle mogelijke kanalen, van print tot online en van social media tot video. De Groene Tourkrant is ons eerste project, binnenkort denken we meer nieuwe media-uitingen rondom sport en sporters bekend te kunnen maken’.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing