Voetbal International herlanceert Sport International
- Media
- 10 apr 2015 @ 15:16
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 10 apr 2015 @ 15:16
- Redactie Media
Niet als maandblad maar als sportmedia-label; op die manier blaast Voetbal International het merk Sport International nieuw leven in. De eerste productie onder die vlag wordt De Groene Tourkrant, een speciale uitgave rondom de Tour de France.
Sport International (SI) wordt de tak waarmee Voetbal International zich gaat richten op andere sporten dan alleen voetbal. Het eerste project wordt De Groene Tourkrant, een letterlijk groengekleurde uitgave die in samenwerking met Skoda Nederland wordt gerealiseerd. Skoda immers is de nieuwe sponsor van de groene trui, het puntenklassement in de Tour de France. De Groene Tourkrant wordt vlak voor de start van de Tour de France in een oplage van 150.000 exemplaren huis-aan-huis verspreid in Utrecht en omgeving, en bij de Skoda-dealers in Midden-Nederland. De Tour de France start dit jaar in de Domstad.
Rens Muller, voormalig hoofdredacteur van Veronica Magazine, is als ‘coördinator projects & partnerships’ inhoudelijk en commercieel verantwoordelijk voor het nieuwe sportmedia-label. ‘De kennis en kwaliteit die we vanuit Voetbal International in huis hebben gaan we breder inzetten, en daar waar nodig in huis halen. SI maakt media voor opdrachtgevers en in eigen beheer, en dat voor alle mogelijke kanalen, van print tot online en van social media tot video. De Groene Tourkrant is ons eerste project, binnenkort denken we meer nieuwe media-uitingen rondom sport en sporters bekend te kunnen maken’.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
Laatste Nieuws
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers