Johan Derksen over RTL: 'Slecht en onvolwassen'

25sep 201713:55
  • Media
  • 1076 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekMediaVoetbalTelevisie

nieuws Johan Derksen, boegbeeld van RTL-programma Voetbal Inside, oordeelt keihard over zijn eigen werkgever. Zo noemt hij RTL 4-programmadirecteur Erland Galjaard 'kinderachtig' en heeft hij kritiek op de programmering van RTL Nederland, die hij 'gewoon slecht' vindt. De kritiek houdt mogelijk verband met het aflopende contract met de makers van Voetbal Inside.

Dr. Martens promoot 'original icons' op stations

25sep 201710:49
  • Media
  • 2026 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MerkenCampagnesReclameOutdoor

nieuws Met een prominente stationsbranding bij JCDecaux begeleidt Dr. Martens de Rotterdamse ov-reiziger naar het perron van station Beurs. Met als uiteindelijke bestemming natuurlijk de eigen winkel op de Lijnbaan. De 'original icons' van Dr. Martens zijn zo deze herfst niet te missen voor de Rotterdamse metroreiziger.

Glamour lanceert dubbeldik Beautyboek

25sep 201710:16
  • Media
  • 2742 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintMerkenContentTijdschriften

nieuws Glamour lanceert vanochtend in The Duchess in Amsterdam het Glamour Beautyboek. Het boek bevat meer dan 250 pagina’s boordevol beauty met tips, trends en interviews met grote influencers als Anna Nooshin, Yara Michels en Mascha Feoktistova. Niemand minder dan wereldberoemde influencer Negin Mirsalehi siert de cover van dit unieke bewaarexemplaar. Het boek heeft een oplage van 240.000 exemplaren en werd gemaakt in samenwerking met L’Oréal Paris.

[Interview] Ton Rozestraten (RTL): 'Samenwerking met Adfactor past volledig in onze sales-strategie'

22sep 201717:39
  • Media
  • 18408 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • Online advertisingTelevisieZakelijkReclame

nieuws RTL Nederland maakte onlangs bekend een meerderheidsbelang van 60 procent te nemen in Adfactor. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes. MarketingTribune spreekt met Ton Rozestraten, CCO van RTL. 'Dit versterkt onze native advertising.'

Disney werkt samen met Schooljudo

21sep 201711:50
  • Sponsoring
  • 11000 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MediaMaatschappijSportSportmarketing

nieuws The Walt Disney Company Netherlands en Schooljudo gaan intensief samenwerken om met het vernieuwde Schooljudo-programma nóg meer in de belevingswereld van basisschoolkinderen te kruipen. Vanaf oktober worden de kinderen uitgedaagd om in de jungle van Tarzan of Mowgli te werken aan Skills for Life met judo als middel.

Transavia en OMX testen retargeting via digitale radio

21sep 201710:40
  • Media
  • 12277 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingRadio

nieuws Luchtvaartmaatschappij Transavia test samen met OMX, de digitale tak van OMS en digital agency NMPi, de eerste retargeting-campagne in Nederland via digitale radio. Consumenten die naar digitale radio luisteren, horen tijdens de reclamemomenten gerichte spots op basis van eerder zoekgedrag op de website van Transavia.

FD lanceert Focus-app voor ambitieuze ­­professionals

21sep 201709:11
  • Media
  • 9382 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladenMobileAppsUitgevers

nieuws Het FD lanceert vandaag FD Focus, een app voor ambitieuze ­­professionals. De app mikt op een doelgroep van ambitieuze, jonge professionals, die voor een vast bedrag per maand snel overzicht en toegang krijgen tot het beste van het FD met focus op technologie en innovatie.

Magazine De Architect ondergaat metamorfose

20sep 201712:35
  • Media
  • 12388 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintBrandingJournalistiekTijdschriften

nieuws Het vaktijdschrift De Architect is compleet vernieuwd. Het eerste exemplaar is door hoofdredacteur Harm Tilman overhandigd aan Thomas Rau, oprichter van Rau Architectenbureau en CEO van Turntoo. Het magazine heeft een ware metamorfose ondergaan en is zowel qua inhoud als vormgeving onder handen genomen. Bovendien is de omvang meer dan verdubbeld en telt het magazine ruim 200 pagina’s, met prominente aandacht voor beeld en verrassende projecten uit binnen- en buitenland.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk