Viacom International Media Networks ontwikkelt indoor Nickelodeon-attractieparken in Portugal en Spanje

Viacom International Media Networks ontwikkelt indoor Nickelodeon-attractieparken in Portugal en Spanje
  • Media
  • 9 aug 2016 @ 10:38
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Viacom International Media Networks en Parques Reunidos maken bekend dat zij een overeenkomst hebben bereikt waarbij twee nieuwe indoor Nickelodeon-attractieparken ontwikkeld worden. De twee nieuwe projecten - ontwikkeld in het Xanadu' Shopping Center in Madrid en in Dolce Vita Tejo in Portugal - vloeien voort uit een bestaand partnership, waarbij Nickelodeon Land (Parque de Atracciones in Madrid) en NickLand (Movie Park Germany) al tot successen hebben geleid.

Daarnaast  zijn recent nog een Nickelodeon Branded Family Entertainment Center (Murcia, open in 2017) en een indoor family entertainment centre met Nickelodeon-thema in een Engels winkelcentrum aangekondigd. 

Raffaele Annecchino, Directeur en MD van VIMN Southern and Western Europe, Middle East & Africa: 'De locaties van de twee nieuwe pretparken zijn ideaal voor de Nickelodeon-fans die zich in Spanje en Portugal bevinden. Ze kunnen op deze manier gemakkelijk van hun favoriete Nickelodeon-helden genieten.'

Met de bouw van het park streeft Annecchino naar een nog bredere markt. 'Bij Nickelodeon is het onze missie om aanwezig te zijn waar de kinderen zich het liefst bevinden. We kijken ernaar uit om de Nickelodeon-karakters een nieuw leven in te blazen. De bouw van deze parken en de lopende projecten in Duitsland, Italië, Benelux, Frankrijk, het Midden-Oosten en Africa zullen hier zeker bij helpen.'

www.vimn.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken