Viacom International Media Networks ontwikkelt indoor Nickelodeon-attractieparken in Portugal en Spanje
- Media
- 9 aug 2016 @ 10:38
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 9 aug 2016 @ 10:38
- Redactie Media
Viacom International Media Networks en Parques Reunidos maken bekend dat zij een overeenkomst hebben bereikt waarbij twee nieuwe indoor Nickelodeon-attractieparken ontwikkeld worden. De twee nieuwe projecten - ontwikkeld in het Xanadu' Shopping Center in Madrid en in Dolce Vita Tejo in Portugal - vloeien voort uit een bestaand partnership, waarbij Nickelodeon Land (Parque de Atracciones in Madrid) en NickLand (Movie Park Germany) al tot successen hebben geleid.
Daarnaast zijn recent nog een Nickelodeon Branded Family Entertainment Center (Murcia, open in 2017) en een indoor family entertainment centre met Nickelodeon-thema in een Engels winkelcentrum aangekondigd.
Raffaele Annecchino, Directeur en MD van VIMN Southern and Western Europe, Middle East & Africa: 'De locaties van de twee nieuwe pretparken zijn ideaal voor de Nickelodeon-fans die zich in Spanje en Portugal bevinden. Ze kunnen op deze manier gemakkelijk van hun favoriete Nickelodeon-helden genieten.'
Met de bouw van het park streeft Annecchino naar een nog bredere markt. 'Bij Nickelodeon is het onze missie om aanwezig te zijn waar de kinderen zich het liefst bevinden. We kijken ernaar uit om de Nickelodeon-karakters een nieuw leven in te blazen. De bouw van deze parken en de lopende projecten in Duitsland, Italië, Benelux, Frankrijk, het Midden-Oosten en Africa zullen hier zeker bij helpen.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing