TNW Conference uitgeroepen tot beste congres
- Media
- 20 okt 2016 @ 13:12
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DigitaalInnovatieEvenementAwards
- 20 okt 2016 @ 13:12
- Redactie Media
Het Amsterdamse tech-event TNW Conference heeft goud gewonnen op het EuBea Festival. De conferentie van The Next Web eindigde op de eerste plaats in de categorie ‘Best Conference/Congress’. Elk jaar bekroont EuBea de 'boldest and brightest events happening in Europe'.
De elfde editie van het EuBea Festival vond plaats in St. Petersburg en behandelde 276 inzendingen uit 29 landen, verdeeld over 22 categorieën. Shortlisted events mochten pitchen voor een jury van event- en marketingexperts. In de categorie ‘Best Conference/Congress’ had TNW Conference concurrentie van Vodafone, Volvo en O2, met budgetten die opliepen tot 10 miljoen euro.
Onder het motto ‘Calling all crazy ones’ bracht TNW Conference 2016 in totaal 10.000 digitale entrepreneurs bijeen uit 103 landen voor een hele week vol side-events, zeven podia, 150 speakers, 400 exposanten en 5.000 vierkante meters aan 'business floors', allemaal opgebouwd rond drie open-air food-courts.
Een 48-hour hackathon, twee tv-studio's en een uniek take-away restaurant werden ondersteund door vijf muzikale live-acts. Net als de vijf voorgaande edities was ook nu de Westergasfabriek weer de congreslocatie. Onder de sprekers bewonden zich beroemde entrepreneurs als Gary Vaynerchuk, Casey Neistat en Julie Zhuo.
Wytze de Haan, director of events bij TNW: 'Our conference in 2016 was the outstanding result of eleven months of work by 632 people. The event was covered in 21 print and 176 online articles, gathered 430M social media impressions and generated almost 40.000 meetings for our attendees. The recognition we got from the EuBea represents the culmination of all our efforts, and we can’t wait to show what we have in store for 2017.'
Nurah Abdulkadir, marketingmanager van de Westergasfabriek: 'For us, TNW Conference is the perfect image of how a congress should look. Their forward-thinking approach fits just right with the DNA of the Westergasfabriek. The event is playful and creative, and the clever ways they use our venue makes the location a key part of the concept and experience.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Neople lanceert AI-platform voor echte samenwerking
- Waslijnactie BOAS kaart modeverspilling aan
- NMO Online breidt fors uit met titels
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij Nationaal Media Onderzoek
- [column] TikTok in mei: álle trends, tools & insights die je...
- Amsterdamser wordt het niet bij Het Parool
Laatste Nieuws
- Amsterdamser wordt het niet bij Het... 12-05-2025
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management