Sanne Walvisch adjunct-hoofdredacteur digitaal van FD
- Media
- 7 jun 2017 @ 10:30
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - JournalistiekPersonaliaDagbladuitgeversMediaOnline
- 7 jun 2017 @ 10:30
- Redactie Media
Sanne Walvisch treedt per 1 juli in dienst als adjunct-hoofdredacteur digitaal van Het Financieele Dagblad. Zij zal zich in deze nieuwe functie bezig houden met de digitale (door)ontwikkeling van bestaande en nieuwe FD-uitgaven.
'Met deze nieuwe samenstelling van de hoofdredactie kunnen we de digitale transformatie van het FD verder versnellen', zet hoofdredacteur Jan Bonjer. 'Sanne is gezien haar ervaring en achtergrond de ideale persoon om zich toe te leggen op de ontwikkeling van nieuwe digitale uitgaven voor een groeiend lezerspubliek van het FD.'
De FD-hoofdredactie bestaat straks uit Jan Bonjer (hoofdredacteur), Prisco Battes (adjunct-hoofdredacteur) en Sanne Walvisch (adjunct-hoofdredacteur digitaal).
Digitale koploper
Sanne Walvisch: 'Het FD is één van de digitale koplopers in Nederland. De digitale uitgaven van het FD worden gewaardeerd door de lezers en de digitale transitie verloopt succesvol met groei in totale betaalde oplage als resultaat. Ik vind het een eer om deze transitie verder te mogen leiden. Mijn belangrijkste doel zal zijn de digitale krant verder te transformeren naar de wensen en behoeftes van onze lezers. Een enorm mooie uitdaging.'
Foto: Henk-Jan Winkeldermaat (Punkmedia)
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing