Shell en Late Rembrandt in VK genomineerd voor sponsorprijs

Shell en Late Rembrandt in VK genomineerd voor sponsorprijs
  • Sponsoring
  • 13 mrt 2015 @ 11:25
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & Cultuur

De sponsoring van de tentoonstelling Late Rembrandt in The National Gallery in Londen door Shell is genomineerd voor een UK Sponsorship Award. Ook de campagne van Philips en de Engelse krant The Telegraph is genomineerd.

Shell ondersteunde Rembrandt: The Late Works niet alleen vanwege de Nederlands-Engelse roots van het bedrijf. 'De inventiviteit, creativiteit en veelzijdigheid die Rembrandts late werken in zich hebben zijn precies de kwaliteiten waarop wij vertrouwen om de vele uitdagingen van ons dagelijks werk op te lossen', zegt Hugh Mitchell, Chief Human Resources & Corporate Officer van Shell.

Tegelijk met de sponsoring van de tentoonstelling werkt Shell samen met de National Gallery aan een onderzoeksproject naar Rembrandts schilderijen. De beide partijen hopen nieuwe manieren te vinden om de werken te behouden voor de toekomst. Dat onderzoek wordt geleid door het Shell Technology Centre in Amsterdam. De sponsoring is genomineerd voor een award in de categorie Arts Sponsorship.

De Late Rembrandt-tentoonstelling is op dit moment te bezichtigen in het Rijksmuseum. In Nederland zijn Philips en KPN de hoofdsponsoren. ING is partner van de tentoonstelling.

Philips Met de campagne 100 days of life-changing innovations hebben Philips en The Telegraph elkaar gevonden. Hierin zijn dagelijks innovaties van Philips als de Hue-verlichting en een frituur op basis van warme lucht onder het voetlicht gebracht. Ook Britse producten als de vouwfiets en de Oyster card worden uitgelicht.
Philips en The Telegraph zijn genomineerd in de categorieën Print and Radio Sponsorship en Brand Sponsorship - Up to £750K.

Alle genomineerden zijn hier terug te vinden. De winnaars worden op 24 maart bekend gemaakt.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken