ING wordt hoofdsponsor van OERRR

ING wordt hoofdsponsor van OERRR
  • Sponsoring
  • 30 apr 2015 @ 12:21
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringMaatschappij

ING is vanaf nu hoofdsponsor van OERRR, het kinderprogramma van Natuurmonumenten. De bank wil zo, in samenwerking met Natuurmonumenten, kinderen kennis laten maken met de natuur, zodat kinderen hiervan kunnen genieten én leren en op hun beurt later zelf kunnen zorgen voor een duurzame, natuurlijke toekomst van Nederland. ING is al 20 jaar partner van Natuurmomenten.

Tjitske Benedictus, manager sponsoring bij ING Nederland: ‘ÍNG wil een trouwe partner van Natuurmonumenten zijn én blijven. In de westerse wereld groeien kinderen steeds meer binnen op, achter een beeldscherm. Dit leidt tot achterstand in hun fysieke en mentale ontwikkeling. OERRR, met inmiddels bijna 195.000 jonge leden, stimuleert kinderen en hun ouders om naar buiten te gaan. ING wil samen met Natuurmonumenten een nóg grotere groep kinderen kennis laten maken met de natuur. We willen kinderen laten genieten én leren van de natuur door ze kennis en tools te bieden.’

ING vindt het belangrijk om Nederland toegang te geven tot de natuur zodat iedereen de natuur ook echt kan beleven. Mede dankzij de steun van ING heeft Natuurmonumenten de afgelopen jaren het eiland Tiengemeten bij Rotterdam en het Klimaatbos in Flevoland ontwikkeld. In het Beekbergerwoud werkt Natuurmonumenten aan natuurherstel en hebben medewerkers en klanten van ING de laatste drie jaar 10.000 bomen geplant.

Marc van den Tweel, algemeen directeur Natuurmonumenten: ‘We zijn er dan ook trots op dat ING nu ook OERRR omarmt. ING en haar reikwijdte bij het brede publiek brengt natuur dichter bij de kinderen. Hierdoor worden nog meer kinderen in Nederland uitgedaagd om te ontdekken, initiatief te nemen en samen te werken.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken