ING wordt hoofdsponsor van OERRR
- Sponsoring
- 30 apr 2015 @ 12:21
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringMaatschappij
- 30 apr 2015 @ 12:21
- Redactie Sponsoring
ING is vanaf nu hoofdsponsor van OERRR, het kinderprogramma van Natuurmonumenten. De bank wil zo, in samenwerking met Natuurmonumenten, kinderen kennis laten maken met de natuur, zodat kinderen hiervan kunnen genieten én leren en op hun beurt later zelf kunnen zorgen voor een duurzame, natuurlijke toekomst van Nederland. ING is al 20 jaar partner van Natuurmomenten.
Tjitske Benedictus, manager sponsoring bij ING Nederland: ‘ÍNG wil een trouwe partner van Natuurmonumenten zijn én blijven. In de westerse wereld groeien kinderen steeds meer binnen op, achter een beeldscherm. Dit leidt tot achterstand in hun fysieke en mentale ontwikkeling. OERRR, met inmiddels bijna 195.000 jonge leden, stimuleert kinderen en hun ouders om naar buiten te gaan. ING wil samen met Natuurmonumenten een nóg grotere groep kinderen kennis laten maken met de natuur. We willen kinderen laten genieten én leren van de natuur door ze kennis en tools te bieden.’
ING vindt het belangrijk om Nederland toegang te geven tot de natuur zodat iedereen de natuur ook echt kan beleven. Mede dankzij de steun van ING heeft Natuurmonumenten de afgelopen jaren het eiland Tiengemeten bij Rotterdam en het Klimaatbos in Flevoland ontwikkeld. In het Beekbergerwoud werkt Natuurmonumenten aan natuurherstel en hebben medewerkers en klanten van ING de laatste drie jaar 10.000 bomen geplant.
Marc van den Tweel, algemeen directeur Natuurmonumenten: ‘We zijn er dan ook trots op dat ING nu ook OERRR omarmt. ING en haar reikwijdte bij het brede publiek brengt natuur dichter bij de kinderen. Hierdoor worden nog meer kinderen in Nederland uitgedaagd om te ontdekken, initiatief te nemen en samen te werken.’
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

