MarketingTribune - meer over marketing
MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en -managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.
Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
De website van MarketingTribune biedt naast algemeen nieuws ook specifieke nieuwsberichten en achtergronden op de deelgebieden B2B, Food en Retail, Media, Contentmarketing, Sponsoring, Online Marketing, Design en Bureaus.
De algemene MarketingTribune-nieuwsbrief verschijnt dagelijks. Bovendien verschijnt er elke woensdag een nieuwsbrief specifiek over contentmarketing. Bovendien organiseert MarketingTribune diverse kennis- en netwerkevents waarop de marketeer zijn kennis en contacten kan bijspijkeren.
Blogger worden?
Ben jij iemand die er niet voor terug deinst om zijn/haar prikkelende mening over marketing te ventileren? Bezie jij kritisch en visionair het marketingspeelveld? Word dan ook blogger bij MarketingTribune en bespreek de mogelijkheden via redactie@marketingtribune.nl
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

