MarketingTribune - meer over marketing
MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.
Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
De website van MarketingTribune biedt naast algemeen nieuws ook specifieke nieuwsberichten en achtergronden op negen deelgebieden, te weten B2B, Zorgmarketing, Food&Retail, Media (creatie), Contentmarketing, Sponsoring, Online marketing, Design en Bureaus.
Wekelijks verschijnt van alle segmenten een nieuwsbrief zodat de veeleisende marketeer niets hoeft te missen. Bovendien organiseert MarketingTribune diverse kennis- en netwerkevents waarop de marketeer zijn kennis en contacten kan bijspijkeren.
Blogger worden?
Ben jij iemand die er niet voor terug deinst om zijn/haar prikkelende mening over marketing te ventileren? Bezie jij kritisch en visionair het marketingspeelveld? Word dan ook blogger bij MarketingTribune en bespreek de mogelijkheden via redactie@marketingtribune.nl
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- SXSW 2023: Make real impact or go home
- Mijn Marketing: Isabelle Willemsens van The Walt Disney Company
- Lidl staakt huismerk Delicieux en prolongeert Deluxe
- CoolBest klieft fruit doormidden in ijskoude wereld
- Column Top 5-TikTok-trends: EasterChicks, Shawn Mendes,...
- Bureau ContentKiosk biedt content gemaakt door journalisten
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day