Coca-Cola en KNVB willen jongeren meer laten bewegen
- Sponsoring
- 25 aug 2015 @ 11:43
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsoringActivatie
- 25 aug 2015 @ 11:43
- Redactie Sponsoring
KNVB en The Coca-Cola Company Nederland hebben hun partnership tot 2018 verlengd en uitgebreid. Coca-Cola en de KNVB zijn via Aquarius, de sportdrank van Coca-Cola, al sinds 2010 met elkaar verbonden. De komende drie jaar willen beide partijen meer jongeren laten voetballen en de voetbalbeleving in Nederland van een positieve impuls te voorzien.
Ook hebben beide partijen de ambitie om jongeren naast meer beweging, beter te informeren over en kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl.
Op maandag 31 augustus wordt het partnership tussen Coca-Cola en de KNVB officieel gestart met een bijeenkomst in de kantine van Excelsior in Rotterdam. Deze locatie is niet toevallig gekozen: Coca-Cola en Excelsior werken namelijk al een aantal jaar met succes samen om Rotterdamse jongeren meer te laten bewegen. De bijeenkomst wordt afgesloten met een zaalvoetbalclinic.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing