Coca-Cola en KNVB willen jongeren meer laten bewegen
- Sponsoring
- 25 aug 2015 @ 11:43
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsoringActivatie
- 25 aug 2015 @ 11:43
- Redactie Sponsoring
KNVB en The Coca-Cola Company Nederland hebben hun partnership tot 2018 verlengd en uitgebreid. Coca-Cola en de KNVB zijn via Aquarius, de sportdrank van Coca-Cola, al sinds 2010 met elkaar verbonden. De komende drie jaar willen beide partijen meer jongeren laten voetballen en de voetbalbeleving in Nederland van een positieve impuls te voorzien.
Ook hebben beide partijen de ambitie om jongeren naast meer beweging, beter te informeren over en kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl.
Op maandag 31 augustus wordt het partnership tussen Coca-Cola en de KNVB officieel gestart met een bijeenkomst in de kantine van Excelsior in Rotterdam. Deze locatie is niet toevallig gekozen: Coca-Cola en Excelsior werken namelijk al een aantal jaar met succes samen om Rotterdamse jongeren meer te laten bewegen. De bijeenkomst wordt afgesloten met een zaalvoetbalclinic.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

