Coca-Cola en KNVB willen jongeren meer laten bewegen

Coca-Cola en KNVB willen jongeren meer laten bewegen
  • Sponsoring
  • 25 aug 2015 @ 11:43
  • 10559 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringActivatie

KNVB en The Coca-Cola Company Nederland hebben hun partnership tot 2018 verlengd en uitgebreid. Coca-Cola en de KNVB zijn via Aquarius, de sportdrank van Coca-Cola, al sinds 2010 met elkaar verbonden. De komende drie jaar willen beide partijen meer jongeren laten voetballen en de voetbalbeleving in Nederland van een positieve impuls te voorzien.

Ook hebben beide partijen de ambitie om jongeren naast meer beweging, beter te informeren over en kennis te laten maken met een gebalanceerde leefstijl.

Op maandag 31 augustus wordt het partnership tussen Coca-Cola en de KNVB officieel gestart met een bijeenkomst in de kantine van Excelsior in Rotterdam. Deze locatie is niet toevallig gekozen: Coca-Cola en Excelsior werken namelijk al een aantal jaar met succes samen om Rotterdamse jongeren meer te laten bewegen. De bijeenkomst wordt afgesloten met een zaalvoetbalclinic.  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken