Partnership Herbalife met shorttrackster Xandra Velzeboer
- Sponsoring
- 27 mrt 2024 @ 10:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 27 mrt 2024 @ 10:00
- Michiel van Zaane
Producent van voedingssupplementen Herbalife gaat een partnership aan met de Nederlandse shorttrackster Xandra Velzeboer. Zij maakte onder meer deel uit van het relay-team dat goud won op de Olympische Spelen van 2022.
Sinds haar debuut op het internationale podium in 2021 heeft Xandra Velzeboer niet alleen diverse bronzen en zilveren medailles behaald, maar heeft ze ook goud gewonnen op EK's, WK's en op de Olympische Spelen van 2022. Ook op het afgelopen WK in Rotterdam toonde de wereldrecordhoudster op de 500 meter haar klasse. In een kolkend Ahoy veroverde ze knap een zilveren medaille op de 500 meter en de wereldtitel op 3.000 meter relay.
Het nieuwe partnership tussen Herbalife en Xandra Velzeboer begon op 1 maart 2024 en zal doorgaan tot augustus 2026. Daardoor omvat het meerdere EK’s en WK’s en de Olympische Spelen van 2026 in Milaan. Het partnership concentreert zich op verschillende activiteiten, waaronder campagnes en sociale media, waar Velzeboers invloed en enthousiasme voor een gezonde levensstijl worden benadrukt via video, foto en audiocontent. Daarnaast zal ze beschikbaar zijn voor activiteiten zoals contentcreatie, aanwezigheid bij evenementen, clinics en meer. Op sociale media post de shorttrackster op Instagram.
Bart Quist, Manager Events & Sports Partnerships van Herbalife: ‘Dit partnerschap belooft een inspirerende samenwerking te worden tussen Herbalife en Xandra Velzeboer. De Herbalife24 producten dragen bij aan de prestaties van Xandra. Daarmee inspireert zij sporters op elk niveau om met een gezonde en actieve levensstijl ook het beste uit zichzelf te halen.’
Xandra Velzeboer: ‘Ik ben blij dat een gerenommeerd bedrijf als Herbalife mij de komende jaren gaat ondersteunen om samen mijn prestaties naar een nóg hoger niveau te tillen!’
Herbalife verlengde onlangs het sponsorschap met internationaal voetbalicoon Cristiano Ronaldo. Ook de Belgische voetbalbond en o.a. de Olympische Comités van Italië, Griekenland en Mexico verbonden eerder al hun naam aan het merk.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Puma: Formule-1 coureur Leclerc... 11-10-2024
- Musea Amsterdam lanceren eenduidige... 10-10-2024
- DPG Media en FC Twente verlengen... 04-10-2024
- Essent terug in schaatssport met... 02-10-2024
- Heineken bundelt krachten met ADE26-09-2024
- De Luisterlijn en Beter Horen... 24-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing