Artis beleef je van zonsopgang tot zonsondergang

- Bureaus
- 9 jul 2025 @ 11:26
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jul 2025 @ 11:26
- Kel Koenen
Artis presenteert deze zomer een vernieuwd programma onder de noemer ‘Van zonsopgang tot zonsondergang’. Naast de geliefde Zoomeravonden introduceert het Amsterdamse stadspark nu ook Zoomerochtenden en Zoomermiddagen, waarmee bezoekers van het eerste licht tot de laatste zonnestraal kunnen genieten van een dag vol natuur, dieren en cultuur.
De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Natwerk en brengt de drie programmalijnen visueel samen in een driedelig concept dat de loop van de zon door de dag volgt. ‘Het mooie is dat het drie losse uitingen zijn – ochtend, middag en avond – die samen één geheel vormen’, aldus Rude Geurts, creatief bij het bureau. ‘Die speelsheid zie je overal in de stad terug, van 3-luik OOH’s tot de geanimeerde baan van de zon op schermen op Centraal Station.’
De daglange programmering is breed: van ontbijten tussen ontwakende dieren tot optredens bij zonsondergang en tentoonstellingen, planetariumshows en ontmoetingen met dierverzorgers. ‘De campagne visualiseert de diversiteit aan programmering die Artis rijk is’, zegt Ezgi Söylemez, Brandmanager Artis Park. ‘In het park is deze zomer ieder uur iets nieuws te beleven.’
Credits
Bureau: Natwerk
Artwork: Jim Jansen - David + Jim
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers