Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot NRC en omgekeerd

- Media
- 4 jul 2025 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jul 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf nu profiteren abonnees van negen regionale dagbladen van Mediahuis ook van de journalistiek van NRC. Wie toegang heeft tot de digitale krant, krijgt automatisch toegang tot alle online artikelen op NRC.nl en in de NRC-app.
'Wat al onze nieuwsmerken bindt, is het geloof in onafhankelijke en betrouwbare journalistiek – regionaal én landelijk. In onze ogen is NRC een mooie aanvulling op wat onze eigen regioredacties maken. Die richten zich immers op al het regionale nieuws, achtergronden en verdieping. Door beide abonnementen te combineren, krijg je het beste van twee werelden', zegt Susan Horstra, uitgever bij Mediahuis Nederland. 'Zo combineren we de nabijheid van regionale journalistiek met de diepgang en breedte van NRC.'
Lezers krijgen daarmee volgens uitgever Mediahuis extra toegang tot scherpe analyses, achtergrondverhalen en uitgebreide dossiers over binnen- en buitenland, economie, politiek, cultuur en meer.
De deelnemende titels zijn: Dagblad van het Noorden, De Gooi- en Eemlander, De Limburger, Friesch Dagblad, Haarlems Dagblad, IJmuider Courant, Leeuwarder Courant en Noordhollands Dagblad.
Toegang tot NRC is inbegrepen bij abonnementen met toegang tot de digitale krant. Abonnees kunnen eenvoudig inloggen met hun bestaande Mediahuis-account op nrc.nl of in de NRC-app.
beeld: Mediahuis
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Mediahuis
- De Limburger
- Dagblad van het Noorden
- Haarlems Dagblad
- journalistiek
- NRC
- Friesch Dagblad
- Leeuwarder Courant
- IJmuider Courant
- Susan Horstra
- Noordhollands Dagblad
- De Gooi- en Eemlander
- extra toegang
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
Laatste Nieuws
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

