Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
.jpg)
- Food-en-retail
- 4 jul 2025 @ 14:20
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 4 jul 2025 @ 14:20
- Imke Walenberg
Het duurzame watermerk Sea Water en bezorgdienst Flink slaan de handen ineen met een opvallende zomeractivatie. Om de introductie van Sea Water-blikjes bij Flink te vieren, krijgen bezorgers een verfrissend blikje mee in speciale houders op hun bezorgfiets. De actie is gericht op zichtbaarheid in het straatbeeld én op het welzijn van de bezorgers, die met oplopende temperaturen extra baat hebben bij goede hydratatie.
De campagne is zichtbaar in de Flink-app, op social media en in de straten van Amsterdam, waar Sea Water is gevestigd. 'Bezorgers zijn een belangrijk gezicht richting de klant. Hen goed verzorgen past bij ons merkverhaal,' aldus Sea Water-oprichter Jort Wildschut.
Flink sluit zich daarbij aan. 'De houders zijn geen gimmick, maar een functioneel verlengstuk van het merk,' zegt marketing lead Joppe Beurskens. 'Ze zorgen dat bezorgers gehydrateerd blijven én vergroten tegelijkertijd de zichtbaarheid van Sea Water in de stad.'
Waterschaarste
Sea Water zet zich in voor lokaal geproduceerde, duurzame oplossingen voor waterschaarste. Het bedrijf produceert drinkwater uit gefilterd zeewater en voegt natuurlijke mineralen toe voor smaak. Naast aluminium blikjes voor retail zijn er ook glazen statiegeldflessen voor de horeca beschikbaar.
Met deze activatie koppelen beide merken merkbeleving aan maatschappelijke relevantie, precies op het moment dat de zomer vraagt om verfrissing en slimme marketing.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers