TCL wordt wereldwijde partner van Arsenal

TCL wordt wereldwijde partner van Arsenal
  • Sponsoring
  • 4 jun 2025 @ 10:40
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Arsenal FC en elektronica-merk TCL tillen hun samenwerking naar het hoogste niveau. Wat begon als een regionale overeenkomst in 2023, is nu uitgegroeid tot een wereldwijde, meerjarige samenwerking.

TCL mag zich vanaf heden officieel Global Consumer Electronics Partner van Arsenal noemen. ‘Deze samenwerking vormt de basis voor een nieuw hoofdstuk in onze relatie en weerspiegelt onze gedeelde waarden’, aldus Juliet Slot, Chief Commercial Officer bij Arsenal. ‘Onze supporters blijven daarbij altijd centraal staan.’

Na succesvolle campagnes als Go Big with TCL en Inspire Greatness – met spelers als Bukayo Saka, Declan Rice en Gabriel Jesus – focussen de partijen zich nu op wereldwijde fanactivatie. Saka is bovendien benoemd tot officiële TCL-ambassadeur. Ook het vrouwenelftal van Arsenal maakt nadrukkelijk deel uit van de contentstrategie.

TCL’s zichtbaarheid reikt van productintegratie in Arsenal’s Live from N5-programma tot lokale activaties in Azië, waar de club komende zomer oefenduels speelt. Sunny Yang, General Manager TCL Midden-Oosten & Afrika: ‘We willen fans wereldwijd unieke ervaringen bieden die technologie en sport samenbrengen. Samen streven we naar een blijvende impact die mensen over de hele wereld inspireert.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken