Conversation Studio en House of Treats lanceren Premium Lens

- B2b
- 3 jun 2025 @ 11:54
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 jun 2025 @ 11:54
- Tamara de Vos
Conversation Studio en House of Treats introduceren samen ‘Premium Lens’, een onderzoekspropositie die zich richt op exclusieve, moeilijk bereikbare doelgroepen. De samenwerking biedt premium lifestylemerken toegang tot diepgaande inzichten via zorgvuldig samengestelde consumentencommunities.
Met Premium Lens krijgen merken de mogelijkheid om gedurende minimaal zes maanden intensief contact te onderhouden met geselecteerde deelnemers. Dit gebeurt via een combinatie van online en offline community management, interactieve sessies en een startbijeenkomst. Merken ontvangen maandelijkse rapportages, real-time inzichten en een trendrapport waarmee zij hun strategieën kunnen bijsturen.
Volgens beide partijen onderscheidt Premium Lens zich door het combineren van de onderzoeksexpertise van Conversation Studio met de doelgroepkennis van House of Treats. Laatstgenoemde partij is gespecialiseerd in het selecteren en activeren van high-value doelgroepen.
De methode is inmiddels getest in een case voor Philips. Hierbij werd een specifieke groep mannen met baarden betrokken bij een co-creatietraject rondom scheer- en lichaamsverzorgingsroutines. Deelnemers kregen luxe scheerproducten toegestuurd om te testen. De inzichten uit deze sessies leverden directe input vanuit de doelgroep op, aldus de initiatiefnemers.
Foto (v.l.n.r.): Edo de Haas & Marjolein van Ballegooij van Conversation Studio, Estelle Goldman Peek & Fleur Ditzel Runhardt van House of Treats
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
- consumenteninzichten
- high-end merken
- doelgroeponderzoek
- co-creatie
- Conversation Studio
- House of Treats
- Premium Lens
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rolf Oosterhoff (Albert Heijn) over innovatie, inzichten en de...
- De marketingtransfers van week 20, 2025
- De marketingtransfers van week 21, 2025
- Spotta stapt in direct mail met nieuwe landelijke bezorgdienst
- Conversation Studio en House of Treats lanceren Premium Lens
- Slimme rebranding zet Fairphone op de kaart
Laatste Nieuws
- BBC Studios kiest voor samenwerking... 05-06-2025
- Conversation Studio en House of... 03-06-2025
- ‘Retailmedia is niet alleen de... 02-06-2025
- Audify over de kracht van audio01-06-2025
- SmartRanking belicht de toekomst van... 01-06-2025
- Hoe Swiss Sense en Markteffect samen... 01-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management