Conversation Studio en House of Treats lanceren Premium Lens

Conversation Studio en House of Treats lanceren Premium Lens
  • B2b
  • 3 jun 2025 @ 11:54
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Conversation Studio en House of Treats introduceren samen ‘Premium Lens’, een onderzoekspropositie die zich richt op exclusieve, moeilijk bereikbare doelgroepen. De samenwerking biedt premium lifestylemerken toegang tot diepgaande inzichten via zorgvuldig samengestelde consumentencommunities.

Met Premium Lens krijgen merken de mogelijkheid om gedurende minimaal zes maanden intensief contact te onderhouden met geselecteerde deelnemers. Dit gebeurt via een combinatie van online en offline community management, interactieve sessies en een startbijeenkomst. Merken ontvangen maandelijkse rapportages, real-time inzichten en een trendrapport waarmee zij hun strategieën kunnen bijsturen.

Volgens beide partijen onderscheidt Premium Lens zich door het combineren van de onderzoeksexpertise van Conversation Studio met de doelgroepkennis van House of Treats. Laatstgenoemde partij is gespecialiseerd in het selecteren en activeren van high-value doelgroepen.

De methode is inmiddels getest in een case voor Philips. Hierbij werd een specifieke groep mannen met baarden betrokken bij een co-creatietraject rondom scheer- en lichaamsverzorgingsroutines. Deelnemers kregen luxe scheerproducten toegestuurd om te testen. De inzichten uit deze sessies leverden directe input vanuit de doelgroep op, aldus de initiatiefnemers.

Foto (v.l.n.r.): Edo de Haas & Marjolein van Ballegooij van Conversation Studio, Estelle Goldman Peek & Fleur Ditzel Runhardt van House of Treats

 

Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken