De marketingtransfers van week 21, 2025

- B2b
- 30 mei 2025 @ 09:33
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 mei 2025 @ 09:33
- Tamara de Vos
Een bescheiden aantal wisselingen deze week, maar daarom niet minder interessant. Van strategie tot innovatie: dit zijn de professionals die van koers veranderen - gesignaleerd door MarketingTribune.
Jelmer Schoolderman treedt per 2 juni 2025 in dienst bij Corendon als Brandmanager. In deze functie wordt hij onderdeel van het marketingteam en rapporteert hij aan Dick Gussen, directeur Brand, Media & Partnerships. Schoolderman keert terug naar Corendon, waar hij eerder werkte als Product & Brand Marketeer bij Corendon Hotels. De afgelopen jaren was hij actief bij EuroParcs als Campaign & Proposition Manager. ‘Ik ben blij dat Jelmer terug is bij Corendon. Hij kent onze organisatie goed en brengt waardevolle expertise mee. Zijn ervaring past goed bij de koers die we met het merk willen varen. Ik kijk uit naar de samenwerking’, aldus Gussen. Schoolderman voegt daaraan toe: ‘Het voelt als thuiskomen bij Corendon, een familiebedrijf met een duidelijke visie en aanstekelijke energie.’
Jelmer Schoolderman
Jacintha Verdegaal is per 15 mei gestart als Corporate Director Brand, Marketing & Communications bij ingenieursbureau Haskoning. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het versterken van het merk en de reputatie van het bedrijf, het aansturen van de corporate communicatie en het ondersteunen van de marketing- en salesteams. Verdegaal laat weten: ‘Ik ben enthousiast om leiding te geven aan onze merk-, communicatie- en marketing- & sales enablement-inspanningen. Impact maken met een getalenteerd team terwijl we ons merk versterken, go-to-market-succes mogelijk maken en invulling geven aan onze purpose.’
Jacintha Verdegaal
Nicole Royar is recent gestart als Customer Success Manager bij Web-to-Printspecialist CloudLab Web to Print Solutions in Dortmund. In haar nieuwe rol is zij verantwoordelijk voor het begeleiden van klantprojecten en het onderhouden van klantrelaties. Royar beschikt over ruim dertig jaar ervaring in de branche. Na haar opleiding tot typograaf studeerde zij druktechniek en bedrijfskunde aan de Hogeschool van Wuppertal. Ze bekleedde diverse leidinggevende functies, waaronder ruim vijftien jaar als directeur van drukkerij SDK Systemdruck Köln. Vanaf 2016 gaf ze ook leiding aan de productieafdeling van RM Rudolf Müller Medien, waar ze in 2020 toetrad tot de directie. Over haar overstap zegt Royar: ‘Na jarenlang aan de andere kant van de tafel te hebben gezeten, vind ik het zowel spannend als verfrissend om nu actief bij te dragen aan toekomstgerichte technologieën. CloudLab is voor mij de perfecte plek om mijn ervaring in te zetten en tegelijk verder te leren over digitale transformatie – dat maakt deze nieuwe stap voor mij zo bijzonder.’
Nicole Royar
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rolf Oosterhoff (Albert Heijn) over innovatie, inzichten en de...
- Retailmedia volgens bol Van conversie naar merkambitie
- De marketingtransfers van week 20, 2025
- Kim van der Weide van Upperbloom: 'Groen wordt steeds vaker...
- Puzzelspellen stimuleren brein in nieuwe samenwerking
- [column] Word B2B-meesterverleider
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 21,... 30-05-2025
- Spotta stapt in direct mail met... 26-05-2025
- De marketingtransfers van week 20,... 23-05-2025
- Rolf Oosterhoff (Albert Heijn) over... 22-05-2025
- Kim van der Weide van Upperbloom:... 21-05-2025
- Retailmedia volgens bol Van... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management