De marketingtransfers van week 21, 2025

De marketingtransfers van week 21, 2025
  • B2b
  • 30 mei 2025 @ 09:33
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Een bescheiden aantal wisselingen deze week, maar daarom niet minder interessant. Van strategie tot innovatie: dit zijn de professionals die van koers veranderen - gesignaleerd door MarketingTribune.

Jelmer Schoolderman treedt per 2 juni 2025 in dienst bij Corendon als Brandmanager. In deze functie wordt hij onderdeel van het marketingteam en rapporteert hij aan Dick Gussen, directeur Brand, Media & Partnerships. Schoolderman keert terug naar Corendon, waar hij eerder werkte als Product & Brand Marketeer bij Corendon Hotels. De afgelopen jaren was hij actief bij EuroParcs als Campaign & Proposition Manager. ‘Ik ben blij dat Jelmer terug is bij Corendon. Hij kent onze organisatie goed en brengt waardevolle expertise mee. Zijn ervaring past goed bij de koers die we met het merk willen varen. Ik kijk uit naar de samenwerking’, aldus Gussen. Schoolderman voegt daaraan toe: ‘Het voelt als thuiskomen bij Corendon, een familiebedrijf met een duidelijke visie en aanstekelijke energie.’

Jelmer Schoolderman

Jacintha Verdegaal is per 15 mei gestart als Corporate Director Brand, Marketing & Communications bij ingenieursbureau Haskoning. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het versterken van het merk en de reputatie van het bedrijf, het aansturen van de corporate communicatie en het ondersteunen van de marketing- en salesteams. Verdegaal laat weten: ‘Ik ben enthousiast om leiding te geven aan onze merk-, communicatie- en marketing- & sales enablement-inspanningen. Impact maken met een getalenteerd team terwijl we ons merk versterken, go-to-market-succes mogelijk maken en invulling geven aan onze purpose.’

Jacintha Verdegaal

Nicole Royar is recent gestart als Customer Success Manager bij Web-to-Printspecialist CloudLab Web to Print Solutions in Dortmund. In haar nieuwe rol is zij verantwoordelijk voor het begeleiden van klantprojecten en het onderhouden van klantrelaties. Royar beschikt over ruim dertig jaar ervaring in de branche. Na haar opleiding tot typograaf studeerde zij druktechniek en bedrijfskunde aan de Hogeschool van Wuppertal. Ze bekleedde diverse leidinggevende functies, waaronder ruim vijftien jaar als directeur van drukkerij SDK Systemdruck Köln. Vanaf 2016 gaf ze ook leiding aan de productieafdeling van RM Rudolf Müller Medien, waar ze in 2020 toetrad tot de directie. Over haar overstap zegt Royar: ‘Na jarenlang aan de andere kant van de tafel te hebben gezeten, vind ik het zowel spannend als verfrissend om nu actief bij te dragen aan toekomstgerichte technologieën. CloudLab is voor mij de perfecte plek om mijn ervaring in te zetten en tegelijk verder te leren over digitale transformatie – dat maakt deze nieuwe stap voor mij zo bijzonder.’

Nicole Royar

Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken