Spotta stapt in direct mail met nieuwe landelijke bezorgdienst

- B2b
- 26 mei 2025 @ 13:28
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 mei 2025 @ 13:28
- Tamara de Vos
Spotta, bekend van de wekelijkse bezorging van folderpakketten, breidt zijn activiteiten uit met de bezorging van geadresseerde post. Daarmee betreedt het bedrijf officieel de markt voor direct mail.
Spotta heeft zich hiervoor geregistreerd als postvervoerder bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Volgens Spotta groeit de behoefte aan betaalbare en kwalitatieve bezorging van drukwerk, zeker nu adverteerders te maken hebben met een krimpend aanbod in de directmailmarkt. Met het nieuwe aanbod wil het bedrijf adverteerders helpen hun doelgroep gericht en effectief te bereiken, onder meer via weekendbezorging en landelijke dekking.
Gerichte communicatie
‘Brievenbusreclame blijft een waardevol communicatie-instrument. Met Spotta Direct Mail bieden wij adverteerders de mogelijkheid om hun boodschap opvallend en persoonlijk te presenteren, zonder concessies te doen op de attentiewaarde’, aldus Niels Mossel, Business Manager Direct Mail van Spotta.
Investering van € 20 miljoen
Om de uitbreiding mogelijk te maken, investeert Spotta de komende jaren € 20 miljoen in nieuwe machines. Volgens algemeen directeur Yme Pasma speelt het bedrijf hiermee in op de toenemende vraag naar alternatieven voor traditionele postbezorging. ‘Met de direct mail bezorging verstevigen we onze positie als innovator in de bezorgmarkt’, zegt Pasma.
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rolf Oosterhoff (Albert Heijn) over innovatie, inzichten en de...
- De marketingtransfers van week 19, 2025
- Retailmedia volgens bol Van conversie naar merkambitie
- De marketingtransfers van week 20, 2025
- Kim van der Weide van Upperbloom: 'Groen wordt steeds vaker...
- Puzzelspellen stimuleren brein in nieuwe samenwerking
Laatste Nieuws
- Spotta stapt in direct mail met... 26-05-2025
- De marketingtransfers van week 20,... 23-05-2025
- Rolf Oosterhoff (Albert Heijn) over... 22-05-2025
- Kim van der Weide van Upperbloom:... 21-05-2025
- Retailmedia volgens bol Van... 20-05-2025
- Puzzelspellen stimuleren brein in... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management