Max Hochstenbach wint YIM Talent Award

Max Hochstenbach wint YIM Talent Award
  • Media
  • 23 mei 2025 @ 08:49
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Max Hochstenbach, werkzaam als Concepter & Designer bij MHX – de creatieve studio van Mediahuis – is tijdens de AMMA Awards bekroond tot Young in Media (YIM) Talent van het Jaar. De onderscheiding, bedoeld voor jonge professionals tot 30 jaar met maximaal drie jaar ervaring, geldt als belangrijke erkenning én springplank binnen de mediasector.

De jury prees Hochstenbachs originele benadering tijdens de finaleopdracht, waarin deelnemers in slechts 2,5 uur een compleet mediaplan en concept moesten ontwikkelen. Zijn frisse blik, creatieve lef en uitgesproken signatuur gaven volgens het juryrapport de doorslag. ‘Zijn verhaal, drive en reflectie op het vakgebied onderstrepen het potentieel van een nieuwe generatie mediamakers.’

‘Een jaar geleden kende ik de mediawereld nauwelijks, nu win ik een AMMA. Wauw! Maar de echte winst zit voor mij in alles wat ik geleerd heb, en in de inspirerende mensen die ik heb ontmoet’, reageerde Hochstenbach na de uitreiking. ‘Deze industrie voelt écht als een warm bad – en ik hou van badderen, tot omavoetjes toe.’

Elzemieke Olsthoorn, Director MarCom & Creativiteit bij Mediahuis, ziet in Hochstenbach méér dan alleen creatief talent. ‘Max kwam binnen als creatief talent, maar al snel bleek hij ook een strategische kracht voor MHX. De YIM-award is dik verdiend en ik ben ongelooflijk trots dat we dit talent in ons team hebben.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken