Feyza Tamer nieuwe marketingdirecteur ING Nederland

- Algemeen
- 21 mei 2025 @ 11:05
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 mei 2025 @ 11:05
- Kel Koenen
Feyza Tamer is per direct benoemd tot Directeur Brand, Marketing en Communicatie bij ING Nederland. De ervaren marketeer combineert deze nationale functie met haar bestaande rol als Head of Global Brand & Marketing bij ING Groep.
Tamer begon haar loopbaan bij ING in 2012 in Turkije als Hoofd Digitale Verkoop. Twee jaar later volgde haar benoeming tot Hoofd Marketing en Communicatie in datzelfde land. Sinds 2021 werkt ze vanuit Amsterdam als wereldwijde merkverantwoordelijke binnen de groep.
De afgelopen negen maanden gaf ze al samen met Kim Larsen leiding aan het Nederlandse merk- en marketingteam. ‘Ik kijk ernaar uit om de merkpositie van ING in Nederland verder te versterken’, aldus Tamer. ‘Met het team willen we bouwen aan betekenisvolle klantrelaties en een consistente merkbeleving.’
In haar nieuwe functie rapporteert ze hiërarchisch aan Peter Jacobs, CEO van ING Nederland, en functioneel aan Kim Larsen, Global Head of Communications & Brand Experience bij ING Groep.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Retailmedia is niet alleen voor de grote spelers'
- [onderzoek] Nederlandse reiziger in 2025, bucketlist, natuur...
- Gouden combinatie van technologie, commercie en klantgerichtheid
- DVJ Insights blikt vooruit op Retail Media Day
- Booking.com nieuwkomer in wereldwijde top 100
- Fleur de Nijs van Zilveren Kruis: 'Laat je niet tegenhouden...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management