Arjan Pomper vertrekt al weer bij Nationaal Media Onderzoek

Arjan Pomper vertrekt al weer bij Nationaal Media Onderzoek
  • Media
  • 7 mei 2025 @ 14:45
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Arjan Pomper vertrekt per 1 juli als algemeen directeur bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dat maakt de organisatie vandaag bekend. Pomper blijft tot die tijd actief binnen de organisatie, die hij sinds eind vorig jaar leidde als opvolger van Ton Schoonderbeek.

Pomper werd in november vorig jaar gepresenteerd als nieuwe algemeen directeur van NMO. Hij trof naar eigen zeggen ‘een zeer professionele organisatie aan die, mede door de intensieve samenwerking met de gehele mediabranche, een valide, betrouwbaar en compleet beeld geeft van het mediagebruik in Nederland.’

Het NMO-bestuur bedankt Pomper voor zijn bijdrage aan de organisatie. ‘Op vlak van bedrijfsvoering en samenwerking met nieuwe partijen zijn met zijn inbreng waardevolle stappen gezet’, aldus het bestuur.

Over zijn aanstaande vertrek zegt Pomper: ‘Het is met spijt dat ik NMO ga verlaten. Kort na mijn start ben ik echter benaderd voor een unieke positie buiten NMO en die kans wil ik graag benutten.’ Over zijn nieuwe functie kan hij vooralsnog geen verdere details geven.

De opvolging binnen NMO wordt op een later moment bekendgemaakt.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken