Nieuwe website MP Motorsport draait om talent

- Online
- 18 apr 2025 @ 09:37
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 apr 2025 @ 09:37
- Kel Koenen
MP Motorsport heeft een gloednieuwe website gelanceerd, ontwikkeld door SuperRebel.Agency. De site is volledig vernieuwd met één doel voor ogen: talent versnellen. ‘Dit is niet zomaar een facelift, maar een digitaal platform waar ambitie, snelheid en passie vooropstaan’, aldus het bureau.
Als kweekvijver voor racetalent – van karting tot aan Formule 2 – fungeert MP Motorsport als springplank naar de Formule 1. De nieuwe website sluit daar naadloos op aan met een internationale gebruikerservaring, interactieve content voor fans en partners, en ruimte voor persoonlijke verhalen van coureurs. ‘Of je nu een jong talent bent met F1-dromen, een sponsor die aansluiting zoekt bij een wereldwijd racenetwerk, of een fan die alles wil weten over de coureurs – deze site biedt het allemaal’, stelt SuperRebel.
Voor elke doelgroep
De site is opgebouwd rond verschillende doelgroepen: fans, coureurs, medewerkers en sponsors. Bezoekers vinden interactieve overzichten van de raceklassen waarin MP actief is (van F4 tot en met F1 Academy), een 'Alumni Hall of Fame' en een uitgebreide carrièresectie. Ook is er aandacht voor MP’s maatschappelijke betrokkenheid bij inclusie en talentontwikkeling.
‘Dit platform is een podium voor de kampioenen van morgen, een hub voor internationale samenwerkingen en een digitale thuisbasis voor een team dat meer dan twintig nationaliteiten verenigt in snelheid en ambitie’, zegt SuperRebel.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

