McDonalds breidt bureaunetwerk verder uit

- Bureaus
- 7 mei 2025 @ 15:03
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 mei 2025 @ 15:03
- Kel Koenen
McDonald’s Nederland verwelkomt per 1 augustus twee nieuwe bureaus in haar ‘McFamily of Agencies’: MRM wordt de nieuwe CRM-partner en Ace PR gaat aan de slag met social media- en marketing-PR. Daarmee versterkt de fastfoodketen haar geïntegreerde marketingaanpak.
‘We zijn trots dat we MRM en Ace PR mogen toevoegen aan de McFamily’, zegt Stijn Mentrop, Chief Marketing Officer van McDonald’s Nederland. ‘Beide bureaus brengen kennis en ambitie mee die passen bij onze strategie om een cultureel en persoonlijk iconisch merk te blijven. Met MRM zetten we vol in op datagedreven loyaliteit, en de uitbreiding met Ace PR zorgt voor meer zichtbaarheid en impact.’
MRM, dat uit een bureauselectie als winnaar kwam, vervangt het huidige CRM-bureau Databay, waarmee na negen jaar afscheid wordt genomen. ‘Dat is nooit makkelijk,’ aldus Mentrop, ‘maar we blijven dankbaar voor hun jarenlange toewijding aan ons merk.’
Ook vanuit de nieuwe partners klinkt enthousiasme. Ulrich Saeuberlich, president van MRM Europe & UK: ‘Met onze datagedreven aanpak en focus op innovatie kijken we ernaar uit om samen met McDonald’s te bouwen aan groei van de loyaliteitsprogramma’s.’
Henk Boersen, managing director van Ace, ziet de uitbreiding als een logische stap: ‘Door PR toe te voegen aan onze samenwerking met McDonald’s versterken we onze impact. Eén team, één verhaal. We’re lovin’ it.’
Foto: McDonald's Coolsingel/Jeroen Musch
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
- Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management