CMO Concertgebouworkest | Jongereniconen | Christmas Crypto

🎄Julian Stevense van Brandgurus met zijn laatste MarketingAffairs over de kracht van herhaling. In 2026 neemt Andries Hiemstra van AH Consulting het stokje over.

🎄Imke Walenberg in gesprek met Lotte Hof, oprichter van Viewy Kids, de start-up die kinderen leert pauzeren van hun scherm en ouders lucht geeft.

🎄Kel Koenen in gesprek met Wietske Kuiper van het Koninklijk Concertgebouworkest over de spannende combinatie tussen artistieke ambitie en commerciële realiteit.

🎄Anders Jansen van The House of Marketing over het jaar van de Ossenpik, en dat klinkt erger dan het is.

🎄In de rubriek The Art of Positoning aflevering 45 aandacht voor cultuurmerken door Marc Oosterhout en Trudelies van der Poel.

🎄Peter van Woensel Kooy schreef voor de 30e (!) keer zijn jaarlijkse rubriek Jongereniconen over de (jongeren)trends voor 2026.

🎄In de reeks Aimke, over de digitale kloon van Imke Walenberg, dit keer aandacht voor de juridische feiten. Zij sprak hiervoor met Jeroen van Woezik en Rick Kaspers.

🎄In de rubriek De Campagnes aandacht voor Iris van Herpen en haar expo in Kunsthal Rotterdam.

🎄Yvonne van Sark van Youngworks besteedt in de rubriek MarketingTrends aandacht aan ‘GeneratieGeneraliseren’.

🎄In WTFAQ dook Nanny Kuilboer weer feitjes op over Hotel Des Indes.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken