Top-100 Adverteerders
♥Top-100 Adverteerders: Hoofdredacteur Kel Koenen in gesprek met Berry Punt, Marketing Manager bij Nielsen: ‘Retail blijft onbetwist de grootste branche qua mediabestedingen’.
♥Op de cover Emilie Oostenbroek van AIM. Zij ging in gesprek met Kel Koenen: ‘Bedrijven pompen miljoenen in Google Ads, terwijl de ROI daarop vaak nihil is’.
♥In de 21e aflevering van MarketingAffairs weet Julian Stevense van Brand Gurus het zeker: ‘Segmenteren kun je leren.'
♥We naderen Pasen, dus hoofdredacteur Imke Walenberg dook in de wereld van chocola met Jorieke de Vries, directeur Marketing bij Jumbo, en Kim van Drie, Marketing Manager bij Hands Off.
♥In de rubriek Hachee verzamelt redacteur Nanny Kuilboer samen met de redactie opmerkelijke zaken uit ons vakgebied. Deze keer de mooie actie van Björn Remmerswaal en Tony’s Chocolonely om de recent overleden Dieuwertje Blok nog een keer te eren en de aankondiging van het eerste scheidingsevent van Nederland Let’s Divorce.
♥Onze vaste columnist Anders Jansen over het ontwerpprincipe voor het verbeteren van de beleving van tijd met mooie voorbeelden van Picnic en de Efteling.
♥Senior redacteur Peter van Woensel Kooy schrijft een update over immersive marketing. Hiervoor spreekt hij onder meer met Patrick Roubroeks, founding director Xsaga en Patrick Alders, directeur Fabrique des Lumières: ‘Immersive marketing is een breed gebruikte en misbruikte term in zowel marketing als kunst.’
♥Rupert Parker Brady in gesprek met Peter van Woensel Kooy over retailmedia en ons aanstaande event Retail Media Day: ‘Je bent een dief van je eigen portemonnee als je er op 15 mei niet bij bent.’
♥In de 37e aflevering van The Art of positioning schrijven Trudelies van der Poel en Marc Oosterhout over de gevolgen van de ‘rare acties’ van Elon Musk voor het merk Tesla: ‘Tesla is in no time van een winner een loser geworden, zo lijkt het, en dat geldt vaak ook voor de berijders ervan. Het merk van de auto straalt af op de berijder; in positieve zin, maar ook in negatieve zin.’
♥Opvolger Kel Koenen interviewt hoofdredacteur Sjaak Hoogkamer over 12 jaar marketing en MarketingTribune: 'Creativiteit wordt te vaak gesmoord door angst en aandeelhouders.'
♥In de rubriek MarketingTrends een openbaring van Daan de Raaf, co-founder & strategy partner van Happiness Amsterdam, over hoeveel gut er in gut feeling zit: ‘Darmbacteriën houden niet alleen ons spijsverteringsstelsel in balans, maar spelen ook een cruciale rol bij creativiteit.’
♥In de rubriek De Campagnes een prachtig portfolio van fotograaf Jimmy Nelson.
♥In de rubriek Marketingfacts Focus praat hoofdredacteur Imke Walenberg ons bij over wat er zoal op het platform plaatsvindt.
♥Voor WTFAQ duikt redacteur Nanny Kuilboer in de geurige en duurzame wereld van Dille & Kamille.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Retailhospitality als strategisch wapen
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Europese Toegankelijkheidswet gaat op 28 juni in
- De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C: Hét fundament voor...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers