Nespresso benoemt Maaike Klijberg tot Marketing Director

- Algemeen
- 22 mei 2025 @ 10:38
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 mei 2025 @ 10:38
- Kel Koenen
Nespresso Nederland heeft per 1 mei Maaike Klijberg benoemd tot Marketing Director. In haar nieuwe functie stuurt zij de volledige marketingafdeling aan, met een duidelijke focus op merkloyaliteit en klantbeleving.
Klijberg is geen onbekende binnen het bedrijf. De afgelopen zes jaar vervulde zij diverse marketingfuncties bij Nespresso, waaronder Marketing Manager B2B, Head of Customer Experience en recentelijk Marketing Director Customer Experience. Eerder werkte zij onder andere bij Coca-Cola en GranFood (Grand’Italia), waar zij waardevolle ervaring opdeed in merkstrategie en consumentenbinding.
Volgens Nespresso brengt Klijberg ‘een scherpe blik op de klant, sterke analytische vaardigheden en een creatieve mindset’ mee. Haar aanstelling benadrukt de strategische koers van het merk, waarin het optimaliseren van klantcontactmomenten en het realiseren van consistente merkervaringen centraal staan.
‘Haar visie en leiderschap zijn van grote waarde voor onze klantgerichte transformatie’, aldus Nespresso.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Retailmedia is niet alleen voor de grote spelers'
- [onderzoek] Nederlandse reiziger in 2025, bucketlist, natuur...
- Booking.com nieuwkomer in wereldwijde top 100
- Samsung en Van Gogh Museum bundelen krachten
- DVJ Insights blikt vooruit op Retail Media Day
- Fleur de Nijs van Zilveren Kruis: 'Laat je niet tegenhouden...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management