Bagels & Beans deelt (weer) gratis zonnebrand uit
-gratis-zonnebrand-uit/mt_bagels_beans_naif.jpg)
- Algemeen
- 27 mei 2025 @ 10:31
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 27 mei 2025 @ 10:31
- Tamara de Vos
Op deze druilerige dinsdag, ook wel de ‘Dag van de Zonnebrand’, start Bagels & Beans opnieuw een zomercampagne waarbij op alle terrassen gratis zonnebrand beschikbaar wordt gesteld. Net als in 2024 werkt de horecaketen hiervoor samen met verzorgingsmerk Naïf.
De actie moet terrasgasten de mogelijkheid bieden onbezorgd van de zon te genieten. De producten bevatten geen onnodige toevoegingen en zijn volgens de initiatiefnemers ontwikkeld met aandacht voor mens en milieu. Net als een bagel zonder beleg, is een zomerdag zonder zonnebrand gewoon niet af, vermeldt Bagels & Beans in een bericht.
ComfortZON(e) uit
Naast het zonnebrandinitiatief introduceert Bagels & Beans vanaf 2 juni de zomeractie ‘ComfortZON(e) uit’. Met deze campagne worden gasten uitgenodigd om buiten hun dagelijkse gewoonten te stappen. Bezoekers kunnen hiervoor verschillende uitdagingen aangaan, zoals een ontbijtje op een ongewoon tijdstip of het proeven van een onbekende smaak. Voor elke uitdaging ontvangen zij een stempel; bij drie stempels krijgen zij een gratis koffie. De actie loopt tot en met 6 juli.
Samenwerking met Naïf
De samenwerking met Naïf sluit aan bij de filosofie van beide merken om zorgeloze verzorging aan te bieden. Volgens Bagels & Beans is het aanbieden van zonnebrand een ‘klein gebaar’ dat past binnen hun bredere streven naar ontspanning en comfort voor hun gasten. Nu maar hopen dat de zon zich snel weer laat zien!
Beeld: Bagels & Beans
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Booking.com nieuwkomer in wereldwijde top 100
- Samsung en Van Gogh Museum bundelen krachten
- Yannick Colastica: 'We zetten Floryn niet neer als bank, maar...
- Milka vergroot merkbekendheid met contextueel adverteren
- [onderzoek] Merkstrategie mist plek in B2B-bedrijfsvoering
- Nespresso benoemt Maaike Klijberg tot Marketing Director
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management