Pathé-popcorn nu ook te koop bij Albert Heijn

- Food-en-retail
- 28 mei 2025 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 28 mei 2025 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Een primeur voor iedereen die graag snackt tijdens het filmkijken. Voor het eerst is de echte Pathé-popcorn verkrijgbaar in de Nederlandse supermarkt, zo meldt de Franse bioscoopketen.
De popcorn, in smaken zoet en zout, ligt sinds vandaag exclusief in de schappen van 660 Albert Heijn winkels. Vanaf nu kan er dus ook thuis van de iconische snack genoten worden tijdens het filmkijken.
De Pathé bioscooppopcorn is bereid volgens de originele Pathé receptuur. De consument ontvangt in iedere zak popcorn tevens een film voucher voor Pathé Thuis ter waarde van €5,99 waarmee een film naar keuze bekeken kan worden.
Marc Bosma, manager Retail & Formule Pathé: 'We zijn trots op deze samenwerking tussen twee iconische merken die heel Nederland kent, en op het vertrouwen van Albert Heijn om onze bekende popcorn aan hun assortiment toe te voegen. Beide merken delen een passie voor kwaliteitsproducten: vol van smaak, ambachtelijk bereid en geliefd bij een breed publiek. Met Pathé Popcorn in de schappen van Albert Heijn brengen we de bioscoopbeleving naar de Nederlandse huiskamer - met de heerlijke popcorn die onze bezoekers al jarenlang kennen en waarderen.'
De Pathé bioscoop popcorn is vanaf nu verkrijgbaar bij Albert Heijn voor een adviesprijs van €3,49 per zak.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- thuisbioscoop
- Retail & Formule Pathé
- manager
- winkels
- Marc Bosma
- popcorn
- gevoel
- rolprent
- recept
- extentie
- food
- Pathé
- cx
- Albert Heijn
- filmzaal
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
- Jumbo introduceert Kletswandelingen voor buurtbewoners
- [marketeer 225] Reinout Koot - oprichter The Boxspring Club
- 100-jarig Remia maakt trip down memory lane
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Respondenten BvA -onderzoek:... 28-05-2025
- Pathé popcorn nu ook te koop bij... 28-05-2025
- Hak komt met limited edition... 27-05-2025
- Kruidvat en L’Oréal Groupe lanceren... 27-05-2025
- Amsterdam Marriott Hotel jubileert... 26-05-2025
- Oma's Soep en 100 restaurants... 26-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management