TV Masters viert jubileum met nieuwe editie

TV Masters viert jubileum met nieuwe editie
  • Media
  • 26 mei 2025 @ 19:46
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

​TV Masters luidt haar lustrumjaar in met een nieuwe reeks van de succesvolle masterclass over Total Video. Vanaf 28 augustus 2025 worden 60 jonge mediaprofessionals ondergedompeld in de wereld van lineaire TV, online video, strategie, effectiviteit en branded content.

De masterclassreeks bestaat uit zes modules, verspreid over een hybride traject van webinars en fysieke sessies. Elke bijeenkomst wordt geleid door experts uit het vakgebied, waaronder Allard Korenhof (Talpa Media), Patricia Sonius (NMO), Fiona Vening (Stichting Reclame Code) en Roos Simons (Go Tiramisù).

‘We willen jonge professionals niet alleen kennis meegeven, maar ze ook uitdagen tot discussie en praktijkgerichte inzichten’, aldus Mouette van Rijn (Studio M). De deelnemers krijgen les over onder meer mediaconsumptie, regelgeving en reclame-effectiviteit, met aanvullende artikelen en examenvragen in een persoonlijke online leeromgeving.

Succesvolle afronding levert een Nima-geaccrediteerd certificaat én 16 PE-punten op. Deelname is kosteloos, maar het aantal plekken is beperkt tot 60. Inschrijven kan via de website van TV Masters.

Volgens initiatiefnemer Screenforce sluit deze jubileumeditie goed aan bij hun missie: ‘Wij investeren in talentontwikkeling omdat de toekomst van ons vak valt of staat met goed opgeleide professionals in Total Video.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken