EY versterkt employer brand met campagne Zeker en vrij

- Bureaus
- 28 mei 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 28 mei 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Na een versterkte focus op het merk richting (potentiële) klanten, richt EY zich nu op een volgende stap: de lancering van een nieuw werkgeversmerk dat EY als werkgever sterk en onderscheidend positioneert.
De timing van deze stap helpt EY naar eigen zeggen om op meerdere fronten zichtbaar, herkenbaar en relevant te zijn. Letteke Vullinghs en Chloé van der Made, Employer Branding specialisten bij EY: 'Voor onze employer branding campagne zijn we samen met ons bureau Neew op zoek gegaan naar een herkenbaar, realistisch en uitnodigend beeld van het werken bij EY. Uiteraard met de bredere merkgedachte als uitgangspunt, maar verder toegespitst op de interne organisatie.'
'Vertrouwen is de one word proposition van EY, zowel intern als extern', vertelt Timon Zijderlaan, Lead Creative bij Neew aan MarketingTribune. 'Voor het werkgeversmerk hebben we gekeken naar de ingrediënten die leiden tot vertrouwen: zekerheid en vrijheid. Want iedereen herkent het wel; je kan pas echt de beste versie van jezelf worden als je de zekerheid voelt van een sterk team, duidelijke opdrachten, groeimogelijkheden, et cetera. én de vrijheid om daar op een manier invulling aan te geven die het beste bij jou past.'..
Die twee cruciale ingrediënten staan daarom centraal in deze campagne, die qua topics flexibel is opgezet om verschillende doelgroepen aan te spreken. Van net afgestudeerden tot senior professionals voor diverse afdelingen binnen EY.
Vanaf deze week is de campagne te zien via OOH, digitale en sociale media en print.
Credits
Verantwoordelijken bij EY: Letteke Vullinghs, Chloé van der Made, Maarten Lintsen en Renate Steenbergen
Creative Agency: Neew
Creative Lead: Timon Zijderlaan
Creatives: Glenn van den Herrewegen & Lukas Vos
Strategy Lead: Ruben Beijer
Account Director: Marleen Zwolsman
Production Agency: Hamlet
Director: Willem Volkers
Photographer: Jef Boes
Executive producer: Mathias Kerner
Media: UM Media / Mr. Work
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- EY
- Neew
- fronten
- Letteke Vullinghs
- consultancy
- Employer Branding
- Chloé van der Made
- Timon Zijderlaan
- merk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne 'ANWB ... en gaan'
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial live
- Social Deal Wellness eerste nieuwe film Bald Jackal Agency
- Adnight vernieuwt en groeit in 2025
- Alternatief programma gelanceerd: Cannes Off The Grid
- Rosewood lanceert eerste AI-dogfluencer van Nederland: ‘zonder...
Laatste Nieuws
- War Child activeert voorbijgangers... 29-05-2025
- Van B2B naar B2C: Hoe Avery Dennison... 29-05-2025
- EY versterkt employer brand met... 28-05-2025
- Meer zichtbaarheid voor humanisme27-05-2025
- Geloofwaardige influencers kunnen... 27-05-2025
- Nederlandse creatieve top reist af... 26-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management