Meer zichtbaarheid voor humanisme

- Bureaus
- 27 mei 2025 @ 11:54
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 mei 2025 @ 11:54
- Kel Koenen
Sinds 1 mei werken het Humanistisch Verbond en mediabureau Pink officieel samen om het humanisme steviger op de kaart te zetten. De samenwerking richt zich op het vergroten van zichtbaarheid en betrokkenheid, met bijzondere aandacht voor jongere doelgroepen.
‘We willen meer mensen laten zien wat het humanisme inhoudt: een levenshouding waarin vrijheid, verantwoordelijkheid en solidariteit centraal staan’, zegt Bas Vos, hoofd Campagnes en Communicatie bij het Humanistisch Verbond. ‘Dankzij Pink kunnen we meer mensen bereiken én raken.’
Vooral jonge mensen die zoeken naar zingeving, vrijheid en hun plek in de wereld zijn een belangrijke doelgroep. De samenwerking beoogt campagnes te ontwikkelen die aansluiten bij hun leefwereld en waarden. Volgens Anke Bürmann, Business Director bij Pink, is samenwerking de sleutel tot succes: ‘Echte verbinding ontstaat door echte samenwerking. Samenwerking met de klant, samenwerking binnen verschillende disciplines. Vooral zo ontstaan campagnes die meebewegen.’
Het Humanistisch Verbond staat voor vrije gedachten, kritische vragen en betekenisvolle ontmoetingen. Door de handen ineen te slaan met het mediabureau wil de vereniging uitgroeien tot een herkenbare beweging van denkers en doeners, die betekenis geven aan het leven.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- EY versterkt employer brand met... 28-05-2025
- Meer zichtbaarheid voor humanisme27-05-2025
- Geloofwaardige influencers kunnen... 27-05-2025
- Nederlandse creatieve top reist af... 26-05-2025
- VGP laat klanten spreken in Europese... 26-05-2025
- ANWB lanceert nieuwe merkcampagne... 26-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management