Meer zichtbaarheid voor humanisme

Meer zichtbaarheid voor humanisme
  • Bureaus
  • 27 mei 2025 @ 11:54
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Sinds 1 mei werken het Humanistisch Verbond en mediabureau Pink officieel samen om het humanisme steviger op de kaart te zetten. De samenwerking richt zich op het vergroten van zichtbaarheid en betrokkenheid, met bijzondere aandacht voor jongere doelgroepen.

‘We willen meer mensen laten zien wat het humanisme inhoudt: een levenshouding waarin vrijheid, verantwoordelijkheid en solidariteit centraal staan’, zegt Bas Vos, hoofd Campagnes en Communicatie bij het Humanistisch Verbond. ‘Dankzij Pink kunnen we meer mensen bereiken én raken.’

Vooral jonge mensen die zoeken naar zingeving, vrijheid en hun plek in de wereld zijn een belangrijke doelgroep. De samenwerking beoogt campagnes te ontwikkelen die aansluiten bij hun leefwereld en waarden. Volgens Anke Bürmann, Business Director bij Pink, is samenwerking de sleutel tot succes: ‘Echte verbinding ontstaat door echte samenwerking. Samenwerking met de klant, samenwerking binnen verschillende disciplines. Vooral zo ontstaan campagnes die meebewegen.’

Het Humanistisch Verbond staat voor vrije gedachten, kritische vragen en betekenisvolle ontmoetingen. Door de handen ineen te slaan met het mediabureau wil de vereniging uitgroeien tot een herkenbare beweging van denkers en doeners, die betekenis geven aan het leven.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken